JAVNI OGLAS za prijem radnika u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije /kantona 01.08.2020.

Mostar,01.08.2020. godine

Na temelju članka 20a. stavak (1) Zakona o radu F BiH („Službene novine FBiH 26/16 i 89/18), članka 2. stavak (2) Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/kantona broj:0202-02-18-1-3-12781/19 od 30.07.2019. godine, Odluke Direktora o potrebi prijemu u radni odnos  broj:0703-30-45-8-3-12312/20 od 31.07.2020. godine i  Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji Stručne službe Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K broj: 0202-02-18-1-3-21655/19 od 23.12.2019. godine Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K objavljuje


JAVNI OGLAS
za prijem radnika u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja 
Hercegovačko-neretvanske  županije /kantona

I
Raspisuje se javni oglas za prijem sljedećih radnika:

1.    Referent zdravstvenog osiguranja – 4 izvršitelja - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri ) mjeseca 
     Mjesto  rada: Područni ured Mostar

Posebni uvjeti:
-SSS - IV stupanj 
-jedna (1) godina radnog iskustva
-poznavanje rada na računalu

Opis poslova:
•    Informira zainteresirane strane o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja, te pruža pomoć stranci/osiguranim osobama
•    Protokolira zaprimljene predmete, priprema za signiranje, zavođenje akata u SW  sukladno odredbama važećeg Pravilnika o uredskom  i arhivskom poslovanju i utvrđene procedure, zaprimanje i razvrstavanje pošte radi otpreme, otprema uz sve popratne radnje 
•    Obavlja poslove registracije članova obitelji na zdravstveno osiguranje (prijava, odjava i promjena osiguranja ), evidentiranje potvrda o redovitom školovanu i dr.
•    Kontrolira zaprimljenu dokumentaciju te vrši pripreme za donošenje Rješenja za dragovoljni osnov osiguranja, uključujući i verifikaciju tiskanica Prijava uplaćenih doprinosa za dobrovoljno mirovinsko osiguranje i zdravstveno osiguranje osobnim sredstvima– JS 3310, čime se potvrđuje točnost navedenih podataka na istoj
•    Zaprima zahtjeve,kontrolira, izdaje, evidentira i ovjerava zdravstvene iskaznice (fizički i elektronski), te evidentira uplaćene premije osiguranja u bazu podataka Zavoda osiguranim osobama
•    Kontrolira i verificira Potvrde za ortopedska i druga pomagala  Kontrolira matičnu evidenciju i uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje te poduzima potrebne aktivnosti 
•    Izrađuje i evidentira izdane potvrde o statusu i potvrde o financiranim ortopedskim pomagalima na teret Zavoda
•    Zaprima i obrađuje zahtjeve:
o    obveznika za isplatu naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad osiguranih osoba  za refundiranje naknade putnih troškova - obrada podrazumijeva kontrolu: uplaćenih doprinosa, dostavljene dokumentacije, obračun putnih troškova, evidentiranje naknade u bazu podataka
o    osiguranih osoba  za refundiranje troškova ortopedskih i drugih pomagala sa Liste ortopedskih pomagala Zavoda (obrada podrazumijeva kontrolu: uplaćenih doprinosa, dostavljene dokumentacije, obračun iznosa u visini sudjelovanja Zavoda, evidentiranje iznosa sudjelovanja u bazu podataka)
•    Kontrolira račune za lijekove i račune za ortopedska pomagala sukladno važećim Naputcima
•    Kontrolira, evidentira i verificira: Prijave/promjene izabranog liječnika unutar 12 mjeseci i Prijave o ozljedi na radu  uključujući formalnu kontrolu zaprimljenih doznaka iz nadležnih domova zdravlja te poduzimanje daljih aktivnosti
•    Obavlja poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora /rukovoditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

2. Referent inozemnog  osiguranja -1 izvršitelj - u radni odnos na određeno vrijeme  vrijeme do povratka na posao odsutne radnice  s porodiljskog dopusta
   Mjesto  rada: Područni ured Čitluk
 
Posebni uvjeti:
-SSS - IV stupanj 
-jedna (1) godina radnog iskustva
-poznavanje rada na računalu


Opis poslova:
•    Informira zainteresirane strane o pravima iz zdravstvenog osiguranja te pruža pomoć stranci/osiguranim osobama
•    Obavlja poslove registracije:
•    osiguranih osoba iz HNŽ/K-a s mjestom prebivališta u drugoj državi, kao i registraciju inozemnih osiguranih osoba s mjestom prebivališta na području HNŽ/K (prijava, odjava, promjena osiguranja)
•    članova obitelji na zdravstveno osiguranje (prijava, odjava i promjena osiguranja, evidentiranje potvrda o redovitom školovanu i sl.)
•    Zaprima zahtjeve,kontrolira, izdaje, evidentira i ovjerava zdravstvene iskaznice (fizički i elektronski) te evidentira uplaćene premije osiguranja u bazu podataka Zavoda osiguranim osobama
•    Radi obračun i kontrolu stvarnih  troškova inozemnih osiguranika iz nadležnog Područnog ureda
•    Priprema dokumentaciju vezanu za reklamacije inozemnom nositelju stvarnih i paušalnih troškova
•    Izdaje, evidentira i ovjerava:
•    propisane tiskanice osiguranim osobama Zavoda za vrijeme privremenog boravka u drugim državama
•    bolesničke listove  za hitnu zdravstvenu zaštitu za vrijeme privremenog boravka na području HNŽ/K sukladno odredbama zaključenih međunarodnih ugovora
•    Formalna kontrola i verifikacija potvrda za ortopedska i druga pomagala (uplaćeni doprinosi, formalna kontrola potvrde, ovjera pečatom i potpisom...)
•    Kontrolira, evidentira i verificira: Prijave/promjene izabranog liječnika unutar 12 mjeseci i Prijave o ozljedi na radu  uključujući formalnu kontrolu zaprimljenih doznaka iz nadležnih domova zdravlja te poduzimanje daljih aktivnosti
•    Kontrolira matičnu evidenciju i uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje te poduzima potrebne aktivnosti
•    Zaprima i obrađuje:
o    zahtjeve, te obavlja pripreme za donošenje Rješenja za dragovoljni osnov osiguranja, uključujući verifikaciju tiskanice Prijava uplaćenih doprinosa za dobrovoljno zdravstveno osiguranje – JS 3310, čime se potvrđuje točnost navedenih podataka na istoj.
o    zahtjeve obveznika za isplatu naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad zahtjeve osiguranih osoba  za refundiranje naknade putnih troškova - obrada podrazumijeva kontrolu: uplaćenih doprinosa, dostavljene dokumentacije, obračun putnih troškova, evidentiranje naknade u bazu podataka
o    zahtjeve osiguranih osoba  za refundiranje troškova ortopedskih i drugih pomagala s važeće Liste ortopedskih pomagala Zavoda, za koje nema ugovornog dobavljača (obrada podrazumijeva kontrolu: uplaćenih doprinosa, dostavljene dokumentacije, obračun iznosa u visini sudjelovanja Zavoda, evidentiranje iznosa sudjelovanja u bazu podataka)
o    račune lijekova i ortopedskih pomagala
•    Na zahtjev stranke/osiguranika izrađuje i evidentira u bazu podataka Zavoda, izdane Potvrde o statusu i Potvrde financiranim ortopedskim pomagalima na teret Zavoda 
•    Radi na poslovima usklađivanja podataka o osiguranim osobama iz baza podataka Zavoda s bazom podataka Porezne uprave (pojedinačne situacije).
•    Protokolira zaprimljene predmete, priprema za signiranje te obavlja i druge radnje sukladno odredbama važećeg Pravilnika o uredskom  i arhivskom poslovanju i utvrđene procedure, zaprimanja i razvrstavanja  pošte radi otpreme, otprema uz sve popratne radnje i arhiviranje predmeta
•    Obavlja poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora ili neposrednih rukovoditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda


3.  Stručni suradnik za kontrolu ortopedskih pomagala –1 izvršitelj- u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
-VSS, VII/1 stupanj stručne spreme ili  visoko obrazovanje drugog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- Društvene/Medicinske i zdravstvene znanosti
- jedna (1) godina radnog iskustva
- poznavanje rada na računaru 


Opis poslova:
•    Vrši kontrolu prava osiguranih osoba na ortopedska pomagala s  Liste ortopedskih i drugih pomagala koja se odobravaju osiguranim osobama u HNŽ/K,
•    Daje   stručno  mišljenje  i savjete na zahtjev osiguranih osoba,
•    Sudjeluje  u kreiranju liste ortopedskih i drugih pomagala 
•    Vrši   nadzor isporuke  i kontrolu kvalitete ortopedskih i drugih pomagala 
•    Vrši kontrolu zaključenih ugovora s ugovornim isporučitelja ortopedskih pomagala     
•    Prati  pokazatelje potrošnje po osnovu odobravanja prava na ortopedska pomagala i izvješćuje
•    Sudjeluje u izradi javnog poziva za ugovaranje isporučitelja ortopedskih pomagala
•    Sudjeluje u izradi tehničkih specifikacija za ortopedska pomagala
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora /rukovoditelja/voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

Prioritetne vještine i stavovi za sve kandidate su:
-Profesionalni razvoj i integritet
-Inicijativa,promjene,rješavanje problema
-Timski rad
-Komunikacija
-Osobna učinkovitost i usmjerenost k rezultatu


Opći Uvjeti za prijem u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K su:
-da je državljanin B i H
-da ima navršenih 18 godina života
-da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje navedenog radnog mjesta ( samo kandidat koji bude izabran  dužan je dostaviti liječničko uvjerenje kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uvjetima radnog mjesta na koje je izabran)
-da se protiv njega ne vodi kazneni postupak ( samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje da se protiv njega ne vodi kazneni postupak)

II
Osobe koje se kandidiraju  za zaposlenje na radna mjesta iz točke I Oglasa trebaju priložiti sljedeće dokaze:
- uredno popunjenu pismenu prijavu (na obrascu koji je sastavni dio javnog oglasa)
-diplomu o stečenoj stručnoj spremi koja se traži oglasom 
-dokaz o radnom iskustvu 
-obrazac PBA-3-obavještenje o mjestu prebivališta-boravišta (CIPS), ne starije od 30 dana

Kandidati koji se pozivaju na prioritet pri upošljavanju sukladno Zakonu o pravima branitelja i članova njihovih obitelji (Narodne novine HNŽ/K broj 6/18) trebaju dostaviti dokaz  o prioritetu upošljavanja.


Dokumentacija koja se prilaže uz prijavu mora biti original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa. Ukoliko se dokumentacija dostavi kao ovjerena kopija može se od kandidata zahtijevati uvid u originalne dokumente.


III
Rok podnošenja  prijave je 15 dana računajući od prvog narednog dana objavljivanja oglasa na  web stranici Zavoda.
Urednom prijavom smatra se prijava  koja je potpisana od strane podnositelja i koja sadrži sve podatke  navedene u obrascu prijave.

Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih  uvjeta naznačenih u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatratiti.
Kandidati koji ispune uvjete iz Oglasa  i dostave traženu dokumentaciju upućuju se na pismeni (pod red.br 3.), odnosno usmeni ispit ( pod red.br 1. i 2.) o čijem će mjestu i vremenu održavanja isti biti pravovremeno obavješteni.

Prijava na javni oglas s potrebnom dokumentacijom podnosi se u zatvorenoj kuverti na čijoj poleđini je kandidat obvezan naznačiti svoje ime, prezime i adresu, a na prednjoj strani  ''Ne otvaraj - Prijava na javni oglas za radno mjesto (obavezno navesti broj i naziv radnog mjesta za koji se kandidat prijavljuje). Prijave se mogu dostaviti osobno putem protokola ili  preporučeno putem pošte na adresu:


Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko neretvanske županije/kantona
Dubrovačka bb
88 000 Mostar


Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K zadržava pravo poništavanja natječaja u cijelosti ili djelomično, bez obrazloženja.
 

Priloženi dokumenti

Natrag na arhivu natječaja
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.