JAVNI OGLAS za prijem radnika u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije /kantona

Mostar,21.06.2025. godine


Na temelju članka 20a. stavak (1) Zakona o radu F BiH („Službene novine FBiH 26/16 i 89/18,23/20,49/21, 44/22 i 39/24), članka 2. Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja broj: 0703-30-18-1-2-24047/24 od 21.10.2024. godine,  Odluke Direktora o potrebi prijemu u radni odnos broj: 0703-30-14-1-3-15552/25 od 18.06.2025.godine, Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Stručne službe Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K broj: 0703-02-18-1-2-06907/21  od 29.03.2021. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Stručne službe Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K broj: 0703-02-18-1-2-18685/21  od 29.09.2021. godine  direktor Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K raspisuje


JAVNI OGLAS
za prijem radnika u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja
Hercegovačko-neretvanske  županije /kantona

I
Raspisuje se javni oglas za prijem u radni odnos za sljedeća  radna mjesta:

1. Interni revizor - 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
- VSS, VII/1 stupanj stručne spreme   ili  visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sustava (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja, društvene znanosti-ekonomija ili pravo
- 3 (tri) godine u struci nakon stjecanja diplome
- certifikat internog revizora za javni Sektor u F BiH izdan od strane Federalnog ministarstva financija 
- poznavanje rada na računaru

Opis poslova:
•    Sudjeluje u izradi strateškog i godišnjeg plana revizije 
•    Implementira program revizije za vrijeme obavljanja aktivnosti revizije 
•    Informira Rukovoditelja revidirane organizacijske jedinice o početku revizije 
•    Neovisno i objektivno testira, analizira i ocjenjuje sve programe, projekte i poslovne procese Zavoda i daje stručno mišljenje i  preporuke za unapređenje poslovanja
•    Obrazlaže nalaze objektivno i istinito u pisanom obliku, uz priložene dokaze
•    Izrađuje i potpisuje nacrt revizorskog izvješća, razmatra ga s rukovodstvom revidirane organizacijske jedinice 
•    Dostavlja nacrt i konačno revizorsko izvješće Rukovoditelju interne revizije  
•    Informira Rukovoditelja interne revizije u slučaju sukoba interesa ili sumnje na nepravilnosti i/ili prijevare vezano za reviziju
•    Čuva sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije
•    Prati provedbu preporuka iz prethodno obavljenih revizija   
•    Surađuje sa CHJ i internim revizorima u drugim institucijama F BiH s ciljem unapređenja rada i razmjene iskustava iz područja rada interne revizije
•    Obavlja i druge poslove po nalogu Rukovoditelja interne revizije u skladu s propisima koji reguliraju područje interne revizije


2. Samostalni stručni suradnik za kontrolu prava iz zdravstvenog osiguranja - 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
-VSS, VII/1 stupanj stručne spreme ili  visoko obrazovanje drugog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja medicinske ili zdravstvene/društvene znanosti
- 1 (jedna) godina radnog iskustva
- poznavanje rada na računaru

Opis poslova:
•    Vrši kontrolu odobravanja privremene spriječenosti za rad sukladno važećem Pravilniku,
•    Vrši pregled i kontrolu odobravanja bolovanja po obrascima izdanim od strane Prvostupanjske liječničke komisije, za razdoblje poslije 42 dana,  na teret sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K, usporedbom s podacima baze Zavoda,
•    Vrši pregled i kontrolu  dokumentacije u zahtjevima za refundiranje bolovanja dostavljenim  Zavodu od strane fizičke ili pravne osobe, za razdoblje poslije 42 dana, sukladno odredbama Zakona 
•    Obrađuje  dokumentaciju uz zahtjev za refundiranje bolovanja, i vraća iste Područnom uredu uz pisano obrazloženje, u slučaju utvrđenih nepravilnosti
•    Vrši u suradnji sa Službom PZZ kontrolu  usluga ugovornih ustanova u HNŽ/K po odredbama potpisanih Ugovorom i Zakonu, 
•    Vrši kontrolu dokumentacije odobravanja prava osiguranih osoba na ortopedska pomagala s  Liste ortopedskih i drugih pomagala koja se odobravaju osiguranim osobama u HNŽ/K.
•    Sudjeluje u izradi naputaka i drugih akata iz djelokruga rada Zavoda, 
•    Sudjeluje  u radu liječničkih i drugih  povjerenstva Zavoda 
•    Ocjenjuje i izvješćuje Rukovoditelja Službe o potrebi pokretanja sankcija i daje prijedlog istih u  slučaju uočenih odstupanja i nepravilnosti u realiziranju zaključenih ugovora,
•    Daje   stručno medicinsko  mišljenje  i savjete na zahtjev osiguranih osoba,
•    Vrši unos i ažurira podatke u bazama iz domena svoje nadležnosti
•     Sudjeluje u  kontroli ugovora ugovornih ustanova i stručnu obradu dokumentacije
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

3. Informatičar za sustav i bazu podataka - 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
- VSS, VII /1 stupanj stručne spreme ili  visoko obrazovanje prvog ili drugog  ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja, prirodne /tehničke znanosti, društvene znanosti (informatičkog smjera) 
- 1 (jedna) godina radnog iskustva 
- poznavanje programskih jezika
- iskustvo u radu sa relacijskim bazama podataka (projektiranje, razvoj, implementacija i održavanje baze podataka

Opis poslova:
•    Pruža podršku internim i eksternim korisnicima sustava 
•    Vodi evidenciju praćenja realizacije zahtjeva korisnika
•    Vrši unos podataka u aplikacije Zavoda na temelju pisanih zahtjeva korisnika
•    Usklađuje podatke u bazi sa podacima eksternih institucija
•    Vrši zamjenu i instaliranje sistemskih i aplikativnih software-a
•    Prati performanse baze i aktivnih aplikacija i radi optimizaciju loših upita ukoliko su performanse loše
•    Radi na razvoju i unapređenju IS 
•    Radi na projektiranju i razvoju aplikativnog software-a
•    Vrši provjeru elektronskih zdravstvenih iskaznica
•    Odgovara za pružanje podrške korisnicima i poboljšanje baze 
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

4. Stručni suradnik analitičar - 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
- VSS, VII /1 stupanj stručne spreme ili  visoko obrazovanje drugog  ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja, društvene/prirodne znanosti 
- 1 (jedna) godina radnog iskustva 
- poznavanje rada na računaru
- poznavanje relacijskih baza podataka (ORACLE, SQl,SERVER)
-poznavanje programskih rješenja za vizualizaciju podataka(ZEBRA BI, POWER BI, TABLEAU)
 
Opis poslova:
•    Izrađuje mjesečna, kvartalna i godišnja izvješća za potrebe menadžmenta Zavoda, o troškovima nastalim ostvarivanjem prava iz zdravstvenog osiguranja 
•    Sudjeluje u izradi financijskog plana
•    Sudjeluje u razvoju troškovnog računovodstva
•    Sudjeluje u obradi, analiziranju i usuglašavanju postojećih podataka iz internih baza podataka
•    Sudjeluje u kreiranju izvješća za potrebe Stručne Službe
•    Odgovara za kvalitetnu i pravovremenu izradu izvješća za  potrebe menadžmenta Zavoda o troškovima nastalim ostvarivanjem prava iz zdravstvenog osiguranja
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora/Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

5. Referent za zdravstveno osiguranje –  4 izvršitelja u Područnom uredu Mostar - u radni odnos na 
neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

6. Referent za zdravstveno osiguranje –  1 izvršitelj u Područnom uredu Stolac - u radni odnos na 
neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

7. Referent za zdravstveno osiguranje –  1 izvršitelj u Područnom uredu Neum - u radni odnos na 
neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti za radna mjesta pod br.5., 6. i 7. :
- SSS - IV stupanj
- poznavanje rada na računaru 

Opis poslova: 
•    Informira zainteresirane strane o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja, te pruža pomoć stranci/osiguranim osobama
•    Protokolira zaprimljene predmete, priprema za signiranje, zavođenje akata u SW  sukladno odredbama važećeg Pravilnika o uredskom  i arhivskom poslovanju i utvrđene procedure, zaprimanje i razvrstavanje pošte radi otpreme, otprema uz sve popratne radnje 
•    Obavlja poslove registracije članova obitelji na zdravstveno osiguranje (prijava, odjava i promjena osiguranja ), putem propisanog obrasca kojeg potpisuje, evidentiranje potvrda o redovitom školovanju i dr.
•    Kontrolira zaprimljenu dokumentaciju te vrši pripreme za donošenje Rješenja za dragovoljni osnov osiguranja, uključujući i verifikaciju tiskanica Prijava uplaćenih doprinosa za dobrovoljno mirovinsko osiguranje i zdravstveno osiguranje osobnim sredstvima– JS 3310, čime se potvrđuje točnost navedenih podataka na istoj
•    Zaprima zahtjeve,kontrolira, izdaje, evidentira i ovjerava (svojim potpisom i pečatom) zdravstvene iskaznice (fizički i elektronski), te evidentira uplaćene premije osiguranja u bazu podataka Zavoda osiguranim osobama
•    Kontrolira matičnu evidenciju i uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje te poduzima potrebne aktivnosti 
•    Izrađuje Potvrde o statusu i Potvrde o ne/realiziranim pravima iz zdravstvenog osiguranja 
•    Kontrolira i odobrava-potpisuje Potvrde za ortopedska i druga pomagala
•    Zaprima i obrađuje zahtjeve:obveznika za isplatu naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad osiguranih osoba  za refundiranje naknade putnih troškova  osiguranih osoba  za refundiranje troškova ortopedskih i drugih pomagala sa Liste ortopedskih pomagala Zavoda 
•    Kontrolira račune za lijekove i račune za ortopedska pomagala sukladno važećim Naputcima
•    Kontrolira, evidentira i odobrava potpisom: Prijave/promjene izabranog liječnika unutar 12 mjeseci i Prijave o ozljedi na radu i oboljenja od profesionalne bolesti što uključujući formalnu kontrolu zaprimljenih doznaka iz nadležnih domova zdravlja te poduzimanje daljih aktivnosti
•    Odgovara za obavljanje i izvršenje poslova i zadataka iz domena radnog mjesta 
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

8. Referent operater – 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti:
- SSS –IV stupanj
- 1 (jedna) godina radnog iskustva
- poznavanje rada na računaru

Opis poslova:
•    Pruža podršku internim i eksternim korisnicima sustava 
•    Vodi evidenciju praćenja realizacije zahtjeva korisnika
•    Vrši unos podataka u aplikacije Zavoda na temelju pisanih zahtjeva korisnika
•    Radi ispis i provjeru elektronskih zdravstvenih iskaznica
•    Vodi evidenciju o elektronskim karticama
•    Odgovara za podršku korisnicima i točnost podataka
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu Direktora/Rukovoditelja/Voditelja  iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

9. Spremačica – 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
- SSS/KV -IV/III stupanj / NSS - završena osnovna škola
- 1 (jedna) godina radnog iskustva

Opis poslova:
•    Vrši svakodnevno održavanje higijene i čistoće uredskih i sanitarnih prostorija
•    Skrbi o potrebi, odlaganju, čuvanju i savjesnom trošenju sanitarnog i drugog potrošnog materijala
•    Obavlja poslove čišćenja kruga objekta zgrade sjedišta Zavoda
•    Vodi brigu o cvijeću i pomaže domaru Zavoda u održavanju zelenih površina
•    Prijavljuje domaru Zavoda kvarove i ostale neispravnosti u objektu zgrade sjedišta Zavoda koje uoči prilikom čišćenja 
•    Vodi evidenciju o izvršenim poslovima čišćenja 
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu Direktora/Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

Opći Uvjeti za prijem u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K su:
- da je državljanin B i H
- da ima navršenih 18 godina života
- da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje navedenog radnog mjesta ( samo kandidat koji bude izabran  dužan je dostaviti liječničko uvjerenje kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uvjetima radnog mjesta na koje je izabran)
- da se protiv njega ne vodi kazneni postupak ( samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje da se protiv njega ne vodi kazneni postupak)

II
Osobe koje se kandidiraju za uposlenje na radna mjesta iz točke I Odluke treba priložiti sljedeće dokaze:
- Uredno popunjenu i potpisanu pismenu prijavu (na obrascu ''Obrazac za kandidate koji se prijavljuju na javni oglas objavljen sukladno s  Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Hercegovačko-neretvanskoj županiji-kantonu'' koji je sastavni dio javnog oglasa)
- Diplomu o stečenoj stručnoj spremi koja se traži oglasom (u slučaju da fakultet/škola nije završen u Bosni i Hercegovini, dostavlja se i dokaz o nostrifikaciji )
- Uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od  6 mjeseci)
- Obrazac PBA-3 (obavještenje o mjestu prebivališta-boravišta -CIPS), ne starije od 30 dana
- Dokaz o radnom iskustvu, osim kandidata pod rednim brojem 5. 6. i 7. (neće se kao dostatan i valjan dokaz o radnom iskustvu prihvatiti dostavljeni ugovori o radu, ugovori o obavljanju privremenih i povremenih poslova, ugovori o djelu, rješenja i odluke o zasnivanju radnog odnosa)
- Dokaz o poznavanju rada na računaru, osim kandidata pod brojem 9.  (kao dokaz može poslužiti svjedočanstvo iz srednje škole ili uvjerenje s fakulteta iz kojeg se može vidjeti da je kandidat imao predmet informatike ili certifikat o završenom tečaju informatike
- Certifikat internog revizora za javni Sektor u F BiH izdan od strane Federalnog ministarstva financija-kandidat pod red.br.1.

Prioritet pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima imaju osobe iz članka 1. Zakona o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji u Hercegovačko - neretvanskoj županiji („Narodne novine HNŽ/K“ broj 6/18,4/21,7/22 i 11/23) ako kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete: 
a)da imaju prijavljeno prebivalište u Županiji/Kantonu najmanje  pet godina prije objave natječaja na koji se prijavljuju;
b)da prije Javnog natječaja za radno mjestona koje se prijavljuju, nisu bili zaposleni na neodređeno vrijeme u stečenoj stručnoj spremi.
kao i osobe koje po drugim važećim zakonima imaju proritet u zapošljavanju, ukoliko ispunjavaju opće i posebne uvjete radnog mjesta. 
U postupku prijema u radni odnos primjenjivat će se Uredba o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branitelja i članova njihovih obitelji u Hercegovačko-neretvanskoj županiji-kantonu („Narodne novine HNŽ/K broj“ 1/24 i 5/25). 
Kandidati koji se prijave na Javni oglas i koriste navedeno pravo (uz prethodnu navedenu dokumentaciju) trebaju dostaviti i sljedeće:
(1)Dokaz o statusu osoba iz članka 3. Uredbe o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branitelja i članova njihovih obitelji u Hercegovačko-neretvanskoj županiji-kantonu
a) Dokazivanje sudjelovanja u oružanim snagama za razvojačenog branitelja (člana obitelji razvojačenog i umrlog razvojačenog branitelja) utvrđuje se temeljem:
- Uvjerenja koje izdaje nadležna Gradska/Općinska Grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obveze, izdato nakon objave Javnog oglasa.
b)Dokaz za člana obitelji poginulog branitelja, ratnog vojnog invalida (člana obitelji ratnog vojnog invalida i umrlog ratnog vojnog invalida) i dobitnika ratnog priznanja i odličja i umrlog dobitnika ratnog priznanja i odličja) utvrđuje se temeljem:
-Uvjerenja koje izdaje nadležna Općinska služba za braniteljsko-invalidsku skrb prema mjestu prebivališta, izdato nakon objave Javnog oglasa.
(2) Dokaz o srodstvu sa osobom iz članka 3. stavak (2) Uredbe o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branitelja i članova njihovih obitelji u Hercegovačko-neretvanskoj županiji-kantonu:
a)Dokazi za djecu:
-Izvod iz matične knjige rođenih korisnika prava (ako se radi o djetetu živog roditelja)
-Izvod iz matične knjige umrlih (ako se radi o poginulom ili umrlom roditelju) temeljem kojeg se dokazuje prioritet pri zapošljavanju
b)Dokaz za supružnike:
-Izvod iz matične knjige vjenčanih i Izvod iz matične knjige umrlih (ako se radi o poginulom ili umrlom supružniku)
(3) Dokaz  o prijavljenom  prebivalištu korisnika prava:  
-Uvjerenje o kretanju korisnika prava-kao dokaz o prebivalištu (obrazac PBA-4A) koji izdaje MUP HNŽ/K, izdato nakon objave javnog oglasa
(4)Dokaz da korisnik prava nije bio zaposlen na neodređeno vrijeme u stečenoj stručnoj spremi:
a) Za osobe koje nisu bile u radnom odnosu: potvrdu Federalnog zavoda MIO/PIO da se isti ne nalaze u bazi podataka matične evidencije aktivnih osiguranika kod Federalnog zavoda MIO/PIO, ne starije od dana objave Javnog oglasa;
b) Za osobe koje su bile ili su u radnom odnosu: potvrdu Federalnog zavoda MIO/PIO (AM  obrazac) i uvjerenje/potvrda svih poslodavaca kod kojih je korisnik prava imao/ima zasnovan radni odnos, sa jasno naznačenom dužinom trajanja ugovora (određeno/neodređeno vrijeme) i naznakom stupnja stručne spreme s kojom je radnik zasnovao radni odnos kod poslodavca, ne starije od dana objave Javnog oglasa.

ili neki drugi dokaz o svom statusu  po kojem imaju prioritet u zapošljavanju u skladu sa propisom na kojeg se pozivaju.

Dokumentacija koja se prilaže uz prijavu mora biti original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa. Ukoliko se dokumentacija dostavi kao ovjerena kopija može se od kandidata zahtijevati uvid u originalne dokumente.
Dostavljeni dokumenti se ne vraćaju, osim po osobnom zahtjevu.

III
Rok podnošenja  prijave je 15 dana računajući od prvog narednog dana objavljivanja oglasa na  web stranici Zavoda.
Urednom prijavom smatra se prijava  koja je potpisana od strane podnositelja i koja sadrži sve podatke  navedene u obrascu prijave.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih  uvjeta naznačenih kao što je navedeno u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave odbacuju se zaključkom.
Ispunjavanje uvjeta utvrđenih oglasom se računa sa datumom dana predaje prijave.

Kandidati koji ispune uvjete iz Oglasa i dostave traženu dokumentaciju podliježu provjeri znanja.

Prijava na javni oglas s potrebnom dokumentacijom podnosi se u zatvorenoj kuverti na čijoj poleđini je kandidat obvezan naznačiti svoje ime, prezime i adresu, a na prednjoj strani  ''Ne otvaraj - Prijava na javni oglas za radno mjesto (obavezno navesti broj i naziv radnog mjesta za koji se kandidat prijavljuje). Prijave se mogu dostaviti osobno putem protokola ili  preporučeno putem pošte na adresu:


Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko neretvanske županije/kantona
Dubrovačka bb
88 000 Mostar


Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K zadržava pravo poništavanja natječaja u cijelosti ili djelomično, bez obrazloženja.

Priloženi dokumenti

Natrag na arhivu natječaja
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.