Novosti, priopćenja & obavijesti

U ponedjeljak 1. decembra počinje distribucija premije osiguranja za 2026. godinu
Novosti

U ponedjeljak 1. decembra počinje distribucija premije osiguranja za 2026. godinu

  • Objavljeno: 28.11.2025. 14:53h

Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanskog kantona započinje sa redovnom distribucijom premije osiguranja u ponedjeljak 1. decembra 2025. godine, koja će trajati do 28. februara 2026. godine.

Kupovinom premije osiguranja osigurana lica oslobođena su plaćanja participacije za 134 zdravstvene usluge.

Plaćanja participacije, odnosno kupovine premije osiguranja kao zamjene za participaciju, oslobođena su:

-djeca do navršenih 18 godina života

- dobrovoljni davaoci krvi koji su, tokom života, krv darivali deset (10) i više puta pod uslovom da su imali najmanje jedno darivanje krv u 2025. godini,

- dobrovoljni davaoci krvi koji su krv darivali pedeset (50) i više puta tokom života, trajno su oslobođeni plaćanja participacije, odnosno kupovine godišnje premije osiguranja.

Cijena premije osiguranja, kao i prethodnih godina, iznosi 20 KM po osiguraniku, a istu mogu pribaviti sva punoljetna osigurana lica  koja posjeduju zdravstvenu legitimaciju.

Distribucija premije osiguranja vršit će se u svim područnim uredima Zavoda ( devet područnih ureda u devet općina/gradova u HNK) kao i u poštanskim uredima u Mostaru, Čitluku i Neumu.

Uplata premije osiguranja za 2026. godinu vrši se isključivo kod organizacija za obavljanje platnog prometa (banka, pošta, poštanski šalter u područnim uredima Zavoda) na depozitni račun ZZO HNK broj: 5550900069475156, (Vrsta prihoda 722 611).

Osigurana lica koja premiju osiguranja uplaćuju jednom uplatnicom za više lica, pored naloga za plaćanje trebaju napraviti spisak svih lica za koje uplaćuju premiju osiguranja. Napravljeni spisak fizičko lice treba potpisati, a pravna lica ovjeriti i potpisati. Popis treba sadržati sljedeće informacije: ime, prezime i matični broj (JMB) osiguranog lica za koju se uplaćuje premija osiguranja. Po uplati premije, osiguranici istu trebaju evidentirati u područnom uredu Zavoda ili kod radnika Zavoda na punktovima smještenim u poštanskim uredima u  Mostaru, Čitluku i Neumu.

Evidentiranje uplaćene premije osiguranja, osiguranicima je dostupno i putem web stranice Zavoda. Putem forme za slanje Zahtjeva za evidentiranje uplaćene premije (https://www.zzo.ba/hr/uplata-premije ) moguće je poslati podatke o izvršenoj uplati premije osiguranja za uplatioca i članove porodice ili neke druge osiguranike za koje je izvršena uplata.  Elektronski zahtjevi za evidentiranje premije osiguranja trebaju sadržatvati: dokaz o izvršenoj uplati (fotografija ili PDF uplatnica) i spisak osiguranika za koje je uplaćena premija (ime, prezime i jedinstveni matični broj). Uplaćene premije za koje je poslan elektronski zahtjev za evidentiranje biti će evidentirane u informacijski sistem najkasnije u roku tri radna dana od dana slanja elektronskog zahtjeva, a potvrdu o evidentiranju istih osiguranici će dobiti na svoju e-mail adresu.

 

 

 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.