Završen dvodnevni Polugodišnji menadžment ZZO-a HNK

Završen dvodnevni Polugodišnji menadžment ZZO-a HNK

21.09.2016. 12:41h

Zavod zdravstvenog osiguranja HNK održao je dvodnevni Polugodišnji menadžment organizovan s ciljem prezentacije „Poslovanja ZZO-a HNK juli 2012. – juni 2016. godine“, analize ispunjenja ciljeva Zavoda za 2016. godinu, prezentacije Istraživanja o zadovoljstvu osiguranika i Strateškog plana Zavoda 2017. – 2020. godina, analize poslovnih procesa te dalje edukacije i podizanja kompetencija zaposlenih.

Prvog dana menadžmenta zaposlenim i javnosti direktor Zavoda, Rade Bošnjak, prezentovao je „Poslovanje ZZO-a HNK juli 2012. – juni 2016. godine - Sažetak“, dokument u kojemu su opisane aktivnosti i projekti Zavoda provedeni u protekle četiri godine.

„Svjesni vremena u kojemu djelujemo, potreba naših osiguranika, zdravstvenih djelatnika i ukupnog zdravstvenog sustava HNŽ/ K, u protekle četiri godine, susreli smo se s nizom izazova i nužnih promjena. S izazovima smo se suočili, promjene prihvatili, pristupili sustavnom projektnom planiranju te prihvatili razvoj kroz promjene kako naš put i jamstvo za ostvarenje naših ciljeva na zadovoljstvo i dobrobit osiguranika i zdravstvenog sustava općenito.“ kazao je direktor Bošnjak.

Razvoj Zavoda i prihvaćene promjene u načinu planiranja i izvršavanja planiranih zadaća rezultirali su pokretanjem i provođenjem ključnih projekata kako za Zavod tako i za sveukupni sistem zdravstva HNK. Riječ je o sljedećim projektima: Razvoj primarne zdravstvene zaštite, Integrisani model plaćanja bolničke zdravstvene zaštite (DRG), Integrisani zdravstveni informacijski sistem (IZIS), Uvođenje funkcije kontrolinga u ZZO HNK, Projekat poboljšanja poslovnog sistema Zavoda te Projekat uvođenja elektronske zdravstvene knjižice.

Pored projekata koji se provode i ostvarenih rezultata, prvog dana menadžmenta, analizirano je ispunjenje ciljeva Zavoda za 2016. godinu, prezentovan je Strateški plan Zavoda 2017. – 2020. godina, Izvještaj o rezultatima istraživanja o zadovoljstvu osiguranika te analizirani su poslovni procesi kontrole usluga bolničke zdravstvene zaštite kroz DRG, kontrole računa ugovornih apoteka za izdavanje lijekova s liste lijekova, kontrole refundiranja bolovanja, ostvarivanju prava na ortopedska i druga pomagala, ugovaranje primarne, sekundarne i tercijarne zdravstvene zaštite i postupanja po ugovorima, praćenje i analiza uplate prihoda, nabavke i ekonomat te interno i eksterno komuniciranje.

Drugog dana menadžmenta analizirano je još pet poslovnih procesa Zavoda (upravljanje ljudskim resursima; distribucija premije osiguranja; izrada, praćenje i analiza finansijskog plana i rebalansa; administriranje lokalne i vanjske mreže te upravljanje softverima), a potom je dio vremena posvećen edukaciji i podizanju kompetencija zaposlenih.

Zamjenik direktora Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije BiH s najbližim saradnicima radnike Zavoda upoznao je s radom Agencije, Strategijom za borbu protiv korupcije, Akcijskim planom za provođenje Strategije, Smjernicama za izradu planova za borbu protiv korupcije, mehanizmima prijave korupcije te načinom prepoznavanja i preveniranja iste.

Pored edukacije o prevenciji korupcije radnici Zavoda su imali prigodu dodatno se educirati i proširiti postojeća znanja o upravljanju promjenama o kojima je govorio jedan od partnera i osnivača Adizes centra za jugoistočnu Europu (ASEE).

Za kraj, radnicima Zavoda obratio se pomoćnik direktora, Zoran Kazazić, a direktor Zavoda rezimirao je dvodnevni rad kazavši kako je zadovoljan načinom rada, razumijevanjem vlasnika procesa o vlasništvu nad procesom i ulogom svakog procesa u ukupnom poslovanju Zavoda.

„Sve ovo što smo čuli i analizirali u protekla dva dana vjerujem kako će biti podloga za daljnji rast i razvoj svakog pojedinca, Zavoda u cijelosti i ukupnog zdravstvenog sustava HNŽ/ K“, kazao je direktor Bošnjak. 

Natrag na arhivu novosti i obavijesti
  • Pitanja osiguranika i odgovori
  • Korisni savjeti
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.