Novosti, priopćenja & obavijesti

Kako osiguranici ZZO-a HNŽ/K refundiraju sredstva utrošena tijekom bolničkog liječenja u bolnicama HNŽ/ K
Novosti

Kako osiguranici ZZO-a HNŽ/K refundiraju sredstva utrošena tijekom bolničkog liječenja u bolnicama HNŽ/ K

  • Objavljeno: 06.06.2014. 15:46h

Sve osigurane osobe u Hercegovačko – neretvanskoj županiji/ kantonu tijekom bolničkog liječenja u bolničkim ustanovama HNŽ/ K, pored ostalog, trebaju imati osigurane potrebne lijekove s bolničke liste lijekova, medicinski i potrošni materijal te ampulirane lijekove.

Vrlo često bolnice u HNŽ/ K nemaju dovoljne količine pojedinih lijekova i sanitetskog materijala lijekova. U ovakvoj situaciji pacijenti  na bolničkom liječenju primorani su vlastitim sredstvima kupovati potrebne im lijekove i sanitetske materijale.

Kako osiguranici ne bi bili oštećeni Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K je ranijih godina, uz priloženu dokumentaciju (otpusno pismo odnosno relevantan liječnički nalaz, fiskalni račun, kopiju zdravstvene iskaznice i broj računa na koji sredstva mogu biti uplaćena), a iz ugovorenih sredstava namijenjenih zdravstvenoj ustanovi s područja HNŽ/ K u kojoj se osiguranik liječio refundirao utrošena sredstva svojim osiguranicima.

Potpisivanjem ugovora između Zavoda zdravstvenog osiguranja i ugovornih ustanova HNŽ/ K  u svezi pružanja usluga zdravstvene zašite osiguranim osobama s područja Hercegovačko – neretvanske županije/ kantona za 2014. godinu došlo je do promjene i utvrđeno je da ukoliko bolnička zdravstvena  ustanova uputi osiguranu osobu da sama snosi  troškove nabave lijeka s bolničke liste lijekova ili drugog sanitetskog materijala tijekom bolničkog liječenja, ista je obvezna na zahtjev osigurane osobe izvršiti refundiranje  utrošenih sredstava.

U slučaju da bolnička zdravstvena ustanova  osiguraniku ne refundira sredstva utrošena za kupovinu lijekova s bolničke liste lijekova ili kupovinu sanitetskog materijala tijekom bolničkog liječenja utrošena sredstva, na zahtjev osiguranika, refundirati će Zavod zdravstvenog osiguranja. Kako bi osiguranik potraživao utrošena sredstva od Zavoda potrebno je da dostavi propisanu dokumentaciju i pisani dokaz kojom dokazuje kako se već obraćao ugovornoj zdravstvenoj ustanovi i kako mu ista nije refundirala troškove nastale tijekom bolničkog liječenja.

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.