Novosti, priopćenja & obavijesti

Novi sustav početak bolje usluge za osiguranike
Novosti

Novi sustav početak bolje usluge za osiguranike

  • Objavljeno: 04.07.2013. 07:59h

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ-a uskoro bi trebao početi raditi po novom sustavu upravljanja kvalitetom. Samo se čeka zeleno svijetlo Vlade HNŽ-a kako bi ova institucija počela s uvođenjem brojnih promjena koje će dovesti do kvalitetnijeg rada ove institucije, kao i bolje usluge osiguranicima. Cijeli projekt je vodila jedna strukovna kuća, a uočeni su brojni nedostaci u dosadašnjem radu ove institucije.

- Mi do sada nismo imali kontrolu nad 80 posto svojih sredstava nego su s njima upravljale zdravstvene institucije. Ja ne mogu prihvatiti takav odnos. Također, broj procesa u Zavodu će biti uvećan na čak 55. Utvrđeno je kako brojni procesi, koje je Zavod po zakonu morao raditi, uopće nije obavljao. Sada će se to promijeniti - rekao nam je ravnatelj ZZO-a HNŽ-a Rade Bošnjak. Jedna od novosti je Služba za zdravstvo. Ta služba se treba baviti kreativno i strateški poslovima za osiguranike.

- To znači analizirati kako se pružaju zdravstvene usluge, koliko je čekanje, koji lijekovi se izdaju, tko ih izdaje, na koji način, dobiva li pacijent pravi lijek... Mi to do sada nismo imali. Nemamo organizacijsku jedinicu koja će se baviti isključivo pravima osiguranika. Lijekovi, ortopedska pomagala, liječenje u stranim zemljama, bolovanje, ino-osiguranje... Sada će ta služba sumirati je li pacijent na kraju dobio ono što mu je potrebno za liječenje - ističe Bošnjak.

Zanimljivo je kako ZZO HNŽ-a do sada nije imao internu reviziju. Uvođenjem novog sustava uspostavlja se i ovaj mehanizam. Mnogo je pozornosti posvećeno i jačanju kontrole potrošnje lijekova. Trenutačno na ovome radi samo jedan liječnik, a novi sustav donosi cijeli odjel koji će se baviti ovom problematikom. ZZO HNŽ-a do sada nije imao ni jedinicu za upravljanjem rizicima, ali bi se uskoro i to trebalo promijeniti.

- Naš novi ustroj je polazište za uspjeh u ovom projektu. Imamo 3500 zaposlenih ljudi u zdravstvu. Zavod mora biti ojačan kadrovski i organizacijski tako postavljen da možemo sve kontrolirati i preživjeti - zaključuje Bošnjak. Na potezu je Vlada HNŽ-a.

Tekst novinara Marka Karačića možete pročitati u Večernjem listu BiH.

 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.