Novosti, priopćenja & obavijesti

Obavijest za osiguranike – način ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala po prestanku stanja nesreće
Novosti

Obavijest za osiguranike – način ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala po prestanku stanja nesreće

  • Objavljeno: 02.06.2020. 16:43h

Kako je Federalni štab civilne zaštite proglasio prestanak stanja nesreće izazvane koronavisusom (COVID – 19) Zavod zdravstvenog osiguranja HNK obavještava sve svoje osiguranike kako će, od utorka (02.06.2020. godine), pravo na ortopedska i druga pomagala osiguranici ostvariti na način kao što je to bilo prije nastanka pandemije, odnosno osiguranici koji prvi put ostvaruju pravo na ortopedsko i drugo pomagalo u nadležni područni ured Zavoda trebaju dostaviti NOM (nalaz, ocjena, mišljenje) i medicinsku dokumentaciju, koju je prethodno odobrio izabrani ljekar i ispisao potvrdu u IZIS-u. Nakon što Komisija za odobravanje ortopedskih i drugih pomagala razmotri i donese odluku o upućenom zahtjevu osiguranik koji je uputio zahtjev će telefonski dobiti obavijest  je li mu pomagalo odobreno ili nije. 

Ukoliko Komisija odbije zahtjev, osiguranik će od strane Zavoda o istom biti informisan telefonski, a rješenje o odbijanju osiguranik će dobiti na kućnu adresu. 

Ukoliko Komisija odobri nabavu traženog pomagala osiguranik će uz obavijest o odobravanju pomagala biti pozvan da u područnom uredu Zavoda preuzme ovjerenu potvrdu, te će biti upoznat sa kojim dobavljačima Zavod ima ugovorni odnos i kod kojih može realizovati pravo na odobreno mu pomagalo. 

Osiguranicima koji imaju trajni ili godišnje NOM, a koji su od ranije korisnici pomagala (pelene, pomagala za dijabetičare i sl.), porodični ljekar može ispisati potvrdu na osnovu telefonskog kontakta od strane istog te uputiti osiguranike da se jave u nadležni područni ured Zavoda radi preuzimanja ovjerene potvrde.  

Ukoliko Zavod nema ugovornog dobavljača za propisano i odobreno ortopedsko pomagalo osiguranik će isto kupiti vlastitim sredstvima, te podnijeti zahtjev za refundaciju (https://www.zzo.ba/assets/media/zahtjev-za-refundiranje-troskova-ortopedskih-i-drugih-pomagala-sa-liste-zavoda.pdf)  uz dostavu originalnog fiskalnog računa nadležnom područnom uredu Zavoda zdravstvenog osiguranja HNK. 
 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.