U Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije na nekoliko mjesta postavljene su kutije za primjedbe, pohvale i pritužbe osiguranih osoba.
Ova mjera ima za cilj omogućiti osiguranim osobama Zavoda da u svakom trenutku mogu dati svoje primjedbe, pohvale i pritužbe što bi u konačnici rezultiralo povećanjem kvalitete usluga stručnih službi Zavoda.
Zasada se navedene kutije nalaze se u direkciji Zavoda te u područnim uredima u Mostaru, Čitluku i Čapljini. U narednih nekoliko dana kutije će biti postavljene i u područnim uredima u Konjicu, Jablanici, Stocu, Prozor Rami, Neumu i Ravnom.
Ukoliko osigurana osoba nije u mogućnosti fizički doći u Zavod gdje može uputiti primjedbu, pohvalu i pritužbu to može učiniti i preko Internet stranice www.zzo.ba u sklopu koje je postavljena aplikacija prilagođena za ovu nakanu.
Zavod poziva sve osigurane osobe da koriste ove kutije i da pišu primjedbe, pohvale i pritužbe.
Ovakvim načinom komunikacije Zavod želi smanjiti rizik nastanka neželjenih posljedica za osigurane osobe te povećati kvalitetu pružanja usluga iz prava zdravstvenog osiguranja.
Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.
Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.