Novosti, priopćenja & obavijesti

Poziv Zavoda na  korištenje sustava „Etička linija“
Novosti

Poziv Zavoda na korištenje sustava „Etička linija“

  • Objavljeno: 19.07.2021. 10:52h

Poštovani,
Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K  je opredijeljen za politiku nulte stope tolerancije prema korupciji i svih nepravilnosti u radu Zavoda. U cilju postizanja najviših standarda etike i integriteta u postupanju svih sudionika u sustavu pružanja zdravstvene zaštite Zavod je uveo najsuvremenije sustave za prijavljivanje i otklanjanje neetičnih praksi i postupanja.
Sustav za prijavljivanje nepravilnosti „Etička linija“je potpuno zaštićeni anonimni komunikacijski kanal koji prijavitelju pruža potpunu anonimnost i dvosmjernu komunikaciju s predstavnikom Zavoda.
Uvodeći sustav „Etička linija“ za prijavljivanje svih nepravilnosti u radu Zavoda, bolnica, domova zdravlja, ljekarni i ortopedskih kuća, a u vezi pružanja usluga zdravstvene zaštite, osigurali smo osiguranicima, radnicima Zavoda, klijentima i dobavljačima mogućnost anonimne prijave etičke zabrinutosti, sumnje na nepravilnost  i dobivanje odgovora o rezultatima interne istrage i provedenog postupka po nalazima u maksimalnom roku od 45 dana.
U zadnja 3 mjeseca, Zavod je zaprimio povećan broj anonimnih prijava (prijave pisanim putem-pošta,sandučići za prijave) s naglaskom na etičku zabrinutost i sumnju na nepravilnosti u radu sudionika u sustavu zdravstva u HNŽ/K.
Ovako zaprimljene prijave Zavod evidentira i provodi postupak. Međutim, u ovakvim situacijama, Zavod nije u mogućnosti upoznati prijavitelja o provedenom postupku, rezultatima provjere i poduzetim mjerama. Isto tako tijekom provođenje istrage često je neophodno sudjelovanje prijavitelja kroz nadopunu prijave ili odgovora na upit predstavnika Zavoda što sve omogućuje sustav „Etička linija“ na potpuno anoniman način. Pristup i način korištenja „Etičke linije“ možete pronaći na ovom linku.
Ovim putem, Zavod poziva sve sudionike u sustavu pružanja i primanja zdravstvene zaštite,klijente i dobavljače Zavoda na aktivnije korištenje sustava „Etička linija“ i prijavljivanje svih pojavnosti koje upućuju na nepravilnost.
Bez aktivnog sudjelovanja i prijavljivanja nepravilnosti ili sumnje na nepravilnosti, nije moguće  postići još veći stupanj kvalitete rada niti dostići najviše standarde etike i integriteta u sustavu zdravstva u HNŽ/K.
S poštovanjem,

Direktor ZZO HNŽ/K

Rade Bošnjak, MA
 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.