Kutije za primjedbe, pohvale i pritužbe, osim u direkciji Zavoda zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/ kantona, postavljene su i u svim područnim uredima ovoga Zavoda prema mjestu prebivališta osiguranih osoba.
Zavod poziva sve osigurane osobe da koriste ove kutije i da pišu primjedbe, pohvale i pritužbe.
Ukoliko osigurana osoba nije u mogućnosti fizički doći u neki od devet područnih ureda ili direkciju u Mostaru gdje može uputiti primjedbu, pohvalu i pritužbu na rad Zavoda, to može učiniti i preko Internet stranice www.zzo.ba u sklopu koje je postavljena aplikacija prilagođena za ovu nakanu.
Ova mjera ima za cilj omogućiti osiguranim osobama Zavoda da u svakom trenutku mogu dati svoje primjedbe, pohvale i pritužbe što bi u konačnici rezultiralo povećanjem kvalitete usluga stručnih službi Zavoda.
Zavod ovakvim načinom komunikacije želi smanjiti rizik nastanka neželjenih posljedica za osigurane osobe te povećati kvalitetu pružanja usluga iz prava zdravstvenog osiguranja.
Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.
Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.