Novosti, priopćenja & obavijesti

Novosti

Provjera epidemiološkog statusa pacijenata putem IZIS – a

  • Objavljeno: 30.03.2020. 13:57h

Zavod zdravstvenog osiguranja HNK je, u cilju dodatne zaštite zdravstvenih radnika, zaštite ličnih podataka osiguranika i suzbijanja širenja zaraze COVID-2019, osigurao novu funkcionalnost u Integrisanom zdravstvenom informacijskom sistemu(IZIS). Riječ je elektroničkom vođenju (elektronski sanitarni upitnik) i provjeri epidemiološkog statusa svih pacijenata sa kojima zdravstveni radnici dolaze u kontakt. 

Pored olakšanog vođenja epidemiološkog statusa pacijenta porodičnim/izabranim ljekarima i higijensko-epidemiološkim službama u zdravstvenim ustanovama ova funkcionalnost  značajan je iskorak u zaštiti ličnih podataka pacijenata jer se  smanjuje broj osoba uključenih u njihovu papirologiju i iz procesa unosa podataka isključuje se nemedicinsko osoblje.

Nakon što porodični/izabrani ljekar ispuni elektronički sanitarni upitnik za pacijenta na osnovu kojeg nadležni sanitarni inspektor izdaje rješenje o samoizolaciji, informacija o određenoj samoizolaciji biti će dostupna kod svakog sljedećeg posjeta ljekaru. Također, ova informacija biti će dostupna i svim drugim učesnicima  zdravstvenog sistema koji imaju direktan kontakt sa pacijentima.

Zaposlenici higijensko-epidemiološke službe (HES) imaju poseban pretraživač za pregled sanitarnih upitnika. Njima su, u tabelarnom prikazu, prikazani pacijenti koji u odabranom periodu imaju ispunjen sanitarni upitnik, zajedno sa svim podacima iz upitnika. 

Na ovaj način Zavod domovima zdravlja koji imaju veći broj ambulanti omogućuje funkcionalnost putem koje na jednom mjestu ispisuju upitnike i prosljeđuju dalje prema propisanim procedurama.

U cilju zajedničkog djelovanja na prevenciji i suzbijanju širenja koronavirusa Zavod apelira na porodične/izabrane ljekare da vrše elektroničku evidenciju saniranih upitnika kako bi, zajedničkim djelovanjem zaštitili sebe i sve druge učesnike zdravstvenog sistema koji su svakodnevno u direktnom kontaktu sa pacijentima. 
 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.