Novosti, priopćenja & obavijesti

Novosti

Putni troškovi za liječenje izvan mjesta prebivališta osiguranika

  • Objavljeno: 17.10.2023. 12:43h

Osiguranoj osobi ZZO HNŽ/K, koja je upućena na liječenje/medicinsku rehabilitaciju i fizikalnu terapiju izvan HNŽ/K u ugovornu zdravstvenu ustanovu izvan mjesta svoga prebivališta, pripada pravo na naknadu putnih troškova. 
Pravo na naknadu putnih troškova osigurana osoba Zavoda ima ukoliko je udaljenost od mjesta prebivališta do mjesta najbližeg doktora medicine, odnosno zdravstvene ustanove, veća od 100 km, i ako je upućena na liječenje/medicinsku rehabilitaciju i fizikalnu terapiju izvan HNŽ/K temeljem:

a) uputnice Liječničkog povjerenstva Zavoda za upućivanje osiguranih osoba na liječenje izvan županije/kantona,
b) uputnice Liječničkog povjerenstva Zavoda za upućivanje osiguranih osoba na medicinsku  rehabilitaciju i fizikalnu terapiju izvan HNŽ/K, 
c) uputnice Stručnog liječničkog povjerenstva za liječenje u R. Hrvatsku na teret HZZO-a i 
d) suglasnosti Liječničkog povjerenstva za davanje suglasnosti za liječenje osiguranih osoba Zavoda na teret sredstava Federalnog fonda solidarnosti, izuzev troškova prijevoza usluga dijalize.

Prije odlaska na liječenje, osigurana osoba dužna se javiti obiteljskom/ izabranom liječniku koji će joj izdati putni nalog temeljem uputnice za liječenje izvan HNŽ/K. Kopiranu uputnicu i putni nalog osigurana osoba treba ponijeti u zdravstvenu ustanovu u koju je upućena radi evidentiranja dolaska. 
Nakon završetka liječenja osigurana osoba treba podnijeti zahtjev za naplatu naknade putnih troškova u područnom uredu Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Zahtjev za isplatu naknade putnih troškova- Tiskanica ZP je dostupna u nadležnim područnim uredima Zavoda ili web stranici https://www.zzo.ba/hr/dokumenti/tiskanice/zahtjev-za-isplatu-naknade-putnih-troskova

Uz zahtjev osigurana osoba treba priložiti originalni putni nalog popunjen i ovjeren od strane obiteljskog liječnika/ce (dom zdravlja) i od zdravstvene ustanove u koju je bila upućena. Potrebno je priložiti i presliku/kopiju uputnice za liječenje izvan HNŽ/K i  presliku/kopiju tekućeg računa u KM. 

Ukoliko je uz zahtjev priložena kopija/preslika tekućeg računa druge osobe potrebno je priložiti i originalnu punomoć ili presliku/kopiju punomoći osiguranika koji je koristio zdravstvenu zaštitu izvan HNŽ/K ovjerenu od strane nadležne ustanove (izuzev za djecu do 18 godina).

U slučaju nejasnoća ili dodatnih pitanja osigurane osobe mogu se obratiti područnim uredima Zavoda  svakog radnog dana u razdoblju od 8 do 15 sati. 
 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.