Novosti, priopćenja & obavijesti

Sudionicima seminara predstavljeni ostvareni rezultati i dobre prakse ZZO-a HNŽ/ K
Novosti

Sudionicima seminara predstavljeni ostvareni rezultati i dobre prakse ZZO-a HNŽ/ K

  • Objavljeno: 22.12.2015. 22:31h

Interquality d.o.o. Sarajevo, Centar za razvoj poslovnih sustava i edukacija, organizirao je jednodnevni seminar za predstavnike javnih i privatnih tvrtki iz BiH. Osnovni cilj seminara bio je upoznati polaznike seminara s novostima u novom izdanja  standarda ISO 9001:2015 u odnosu na postojeći ISO 9001:2008, dati odgovore na pitanja kako će nastale promjene  utjecati na postojeće sustave upravljanja kvalitetom i  postojeću dokumentaciju te najaviti aktivnosti koje slijede kako bi se organizacije što jednostavnije pripremile za  prelazak na novo izdanje standarda ISO 9001:2015.

Kako bi polaznicima, što je moguće više, bili približeni ISO standardi i primjena istih u praksi dio vremena posvećen je razmjeni iskustava i dobrih praksi u implementaciji ISO standarda, a kao primjer dobre prakse i uspješne implementacije ISO standarda predstavljen je Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko – neretvanske županije/ kantona.

Direktor Zavoda, Rade Bošnjak, upoznao je sudionike seminara sa cjelokupnim tijekom projekta uvođenja međunarodnog standarda ISO 9001:2008 u ZZO HNŽ/ K, rezultatima i vrijednostima nastalim uvođenjem istog.

Također, direktor Bošnjak sudionike je upoznao i s rezultatima uvođenja ISO 31000 koji definira upravljanje rizicima i ISO 27001 koji se odnosi na informacijsku sigurnost naglašavajući važnost integraciji navedenih standarda, kao i proces prilagođavanja novoj reviziji standarda ISO 9001:2015.

Nazočni su pokazali veliku zainteresiranost za izlaganje direktora ZZO-a HNŽ/ K te mu uputili niz pitanja vezanih za primjenu ISO standarda i rezultate primjene istih. Direktor Bošnjak je, u odgovorima na pitanja, koristio konkretne primjere poboljšanja i rezultate koji su ostvareni u ZZO-u HNŽ/ K. Sudionici seminara mišljenja su kako bi direktor Bošnjak iskustvo Zavoda trebao prenijeti predstavnicima poduzeća iz kojih dolaze jer bez apsolutnog opredjeljenja uprave nije moguće uvesti niti, u praksi, u potpunosti primijeniti standarde o kojima se govorilo tijekom seminara.

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.