Novosti, priopćenja & obavijesti

Koliko su osiguranici zadovoljni kvalitetom pružanja usluga ZZO–a HNŽ/K
Novosti

Koliko su osiguranici zadovoljni kvalitetom pružanja usluga ZZO–a HNŽ/K

  • Objavljeno: 17.06.2014. 12:47h

Jedan od općih ciljeva kvalitete čijem ispunjenju teži Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K su stabilni i kvalitetni dugoročni odnosi s osiguranim osobama uz zadovoljenje njihovih zahtjeva, potreba i očekivanja uz stalno unaprjeđenje povjerenja u Zavod i njegove usluge.

Težeći ispunjenju  ovog cilja Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K proveo je istraživanje o zadovoljstvu osiguranika kvalitetom usluga koje Zavod pruža.

U istraživanju su sudjelovala 424 osiguranika, a isto je provedeno u svih devet područnih ureda Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K. Osiguranici su putem anonimnog upitnika imali prigodu iskazati svoje mišljenje o kvaliteti usluga koje pruža Zavod te ljubaznošću i spremnošću zaposlenika da osiguranicima budu na usluzi kada im je to potrebno.

Analiza pristiglih upitnika pokazala je da su osiguranici zadovoljni kvalitetom pruženih usluga u područnim uredima Prozor-Rama, Neum, Konjic, Jablanica, Čapljina, Stolac; Ravno i Čitluk te kako određeni broj osiguranika ima primjedbe na rad područnog ureda Mostar u smislu ljubaznosti zaposlenika i organizacije posla prilikom izdavanja premije osiguranja (markice).

Svjesni opravdanosti primjedbe osiguranika na velike gužve i duga čekanja prilikom kupovine premije osiguranja (markice) već u ovoj godini, u vrijeme distribucije iste, Zavod je osigurao veći broj punktova na kojima su osiguranici mogli kupiti premiju osiguranja. Već sada Zavod ima kreiran plan po kojemu će kupnja premije osiguranja (markice) za 2015. godinu biti organizirana na potpuno novi način, a na još veće zadovoljstvo osiguranika.

Kako zadovoljstvo osiguranika mora biti na prvom mjestu sve zamjerke koje se odnose na rad djelatnika Zavoda menadžment je analizirao i poduzeo aktivnosti u pravcu eliminiranja istih. Također, menadžment Zavoda je mišljenja kako se ovakva istraživanja moraju provoditi periodično te da je potrebno iznaći i nove mehanizme komunikacije Zavoda s osiguranicima.  

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.