Novosti, priopćenja & obavijesti

Održan deseti polugodišnji menadžment ZZO HNŽ/K
Novosti

Održan deseti polugodišnji menadžment ZZO HNŽ/K

  • Objavljeno: 25.07.2023. 16:35h

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K organizirao je deseti polugodišnji menadžment Zavoda. Sastanku menadžmenta nazočili su rukovoditelji sektora/ureda, voditelji službi, interni revizori i projekt menadžeri projekata u izvedbi.

 

U uvodnom obraćanju direktorica Zavoda, mr. sc. Ana Vidačak dr. med., se fokusirala na strateške ciljeve Zavoda i analizu stupanja izvršenja planiranih aktivnosti u proteklih šest mjeseci koje doprinose realizaciji strateških ciljeva. Posebnu pozornost posvetila je strateškom cilju „zadovoljan osiguranik“ kazavši kako sve aktivnosti Zavoda i realizacija svih strateških ciljeva treba doprinijeti uspješnoj realizaciji ovoga strateškog cilja jer potrebe i zadovoljstvo osiguranika zauzimaju središnje mjesto u poslovanju Zavoda. Sudionike menadžmenta pozvala je na apsolutnu otvorenost i sudjelovanje u detektiranju otvorenih pitanja, poteškoća i izazova u radu kao i iznalaženju rješenja za prevazilaženje istih.

 

Prvog dana Polugodišnjeg menadžmenta analizirano je ispunjenje Plana rada Zavoda za proteklih šest mjeseci 2023. godine. Svako iz svoje nadležnosti i odgovornosti, prezentirao je rizike strateških ciljeva i ispunjenje aktivnosti iz godišnjeg Plana rada.  

 

Utvrđen je visok stupanj ispunjenja planiranih aktivnosti i značajno unaprjeđenje prava osiguranika što izravno utječe na ostvarenje ključnog strateškog cilja Zavoda, a to je zadovoljstvo osiguranika.

 

Po obradi svakog pojedinačnog strateškog cilja i aktivnosti iz godišnjeg Plana rada Zavoda održane su panel diskusije o prezentiranom kako bi svi sudionici menadžmenta imali prigodu uzeti učešća u istom kroz diskusije i pitanja u svezi s prezentiranim.

 

Drugog dana rada, sudionicima menadžmenta, prezentiran je nacrt Plana rada Zavoda za 2024. godinu, uredsko poslovanje s osvrtom na Listu klasifikacijskih oznaka, proces realizacije projekata, povratne informacije osiguranika o zadovoljstvu pruženim uslugama, proces ostvarivanja prava iz zdravstvenog osiguranja, komunikacijska strategija i prijedlog redizajnirane web stranice Zavoda na kojoj osiguranici, na jednostavan način i u svako doba, mogu dobiti sve potrebne im informacije iz zdravstvenog osiguranja.

 

Dvodnevni rad rezimirala je direktorica Zavoda, mr. sc. Ana Vidačak dr. med., kazavši: “Iz izlaganja koja smo slušali prvog dana menadžmenta izvršenja Plana rada Zavoda za proteklih šest mjeseci 2023. godine je na visokoj razini. U nastavku godine očekuje nas još niz aktivnosti i važnih poslova koje treba odgovorno i kvalitetno obaviti. Raditi ćemo na proširenju prava osiguranika, kontinuirano ćemo raditi na transparentnosti i otvorenosti prema osiguranicima i svim drugim zainteresiranim stranama te ćemo održati treću konferenciju Zavoda pod nazivom „Učinkovito upravljanje u zdravstvu – put do zadovoljnog osiguranika/pacijenta“. Također, vrlo predano i odgovorno ćemo nastaviti raditi na planovima za narednu godinu. Već imamo urađene nacrte o kojima smo i razgovarali i isti su dobra osnova za daljnji rad. Timskim radom, znanjem koje posjedujemo i stalnim unaprjeđenjem istog vjerujem kako ćemo uspješno odgovoriti svemu navedenom“.

 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.