Novosti, priopćenja & obavijesti

Novosti

Provjera epidemiološkog statusa pacijenata putem IZIS – a

  • Objavljeno: 30.03.2020. 13:57h

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K je, u cilju dodatne zaštite zdravstvenih radnika, zaštite osobnih podataka osiguranika  i suzbijanja širenja zaraze COVID-2019, osigurao novu funkcionalnost u Integriranom zdravstvenom informacijskom sustavu (IZIS). Riječ je elektroničkom vođenju (elektronski sanitarni upitnik) i provjeri epidemiološkog statusa svih pacijenata s kojima zdravstveni radnici dolaze u kontakt. 

Pored olakšanog vođenja epidemiološkog statusa pacijenta obiteljskim/izabranim liječnicima i higijensko-epidemiološkim službama u zdravstvenim ustanovama ova funkcionalnost  značajan je iskorak u zaštiti osobnih podataka pacijenata jer se  smanjuje broj osoba uključenih u njihovo administriranje i iz procesa unosa podataka isključuje se nemedicinsko osoblje.

Nakon što obiteljski/izabrani  liječnik ispuni elektronski sanitarni upitnik za pacijenta temeljem koji nadležni sanitarni inspektor izdaje rješenje o samoizolaciji, informacija o određenoj samoizolaciji biti će dostupna kod svakog sljedećeg posjeta liječniku. Također, ova informacija biti će dostupna i svim drugim sudionicima  zdravstvenog sustava koji imaju izravan kontakt s pacijentima.

Djelatnici higijensko-epidemiološke službe (HES) imaju poseban izbornik za pregled sanitarnih upitnika. Njima su, u tabelarnom prikazu, prikazani pacijenti koji u odabranom razdoblju imaju ispunjen sanitarni upitnik, zajedno sa svim podacima iz upitnika. 

Na ovaj način Zavod je domovima zdravlja koji imaju veći broj ambulanti se omogućuje funkcionalnost putem koje na jednom mjestu ispisuju upitnike i prosljeđuju dalje prema propisanim procedurama.

U cilju zajedničkog djelovanja na prevenciji i suzbijanju širenja koronavirusa Zavod apelira na obiteljske/izabrane liječnike da vrše elektronsku evidenciju saniranih upitnika kako bi, zajedničkim djelovanjem zaštitili sebe i sve druge sudionike zdravstvenog sustava koji su svakodnevno u izravnom kontaktu s pacijentima. 
 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.