JAVNI OGLAS za prijem u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske  županije /kantona 08.02.2020.

Mostar, 08.02.2020. godine

Na temelju članka 20a. stavak (1) Zakona o radu F BiH („Službene novine FBiH 26/16 i 89/18), članka 2. stavak (2) Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/kantona broj:0202-02-18-1-3-12781/19 od 30.07.2019. godine, Odluke Direktora broj:0105-36-45-8-3-02874/20 od 07.02.2020. godine i  Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji Stručne službe Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K broj: 0202-02-18-1-3-21655/19 od 23.12.2019. godine Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K objavljuje:
JAVNI OGLAS
za prijem u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske  županije /kantona

1.  Spremačica – 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 ( tri )mjeseca

Posebni uvjeti:
- NSS – osmogodišnja škola
-1 godine radnog iskustva

Opis poslova:
•    Vrši svakodnevno čišćenje i održavanje uredskih i sanitarnih prostorija
•    Vrši čišćenje kruga objekta zgrade sjedišta Zavoda
•    Pomaže domaru u održavanje zelenih površina
•    Vodi evidenciju o izvršenim poslovima čišćenja 
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora/rukovoditelja/voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda


2. Stručni suradnik za pravne poslove nabave – 1 izvršitelj – u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
-    VSS -VII/1 stupanj stručne spreme   ili  visoko obrazovanje drugog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- društvene znanosti-pravo
-    1 godina radnog iskustva
-    poznavanje rada na računalu

Opis poslova:
•    Vrši istraživanje tržišta
•    Sudjeluje u izradi tenderske dokumentacije i druge dokumentacije vezane za provođenje postupaka javne nabave, u skladu s Zakonom o javnim nabavama BiH
•    Sudjeluje u izradi izvješća o provedenim postupcima javne nabave
•    Izrađuje izjašnjenja na žalbu ili odgovore na žalbu
•    Vodi evidenciju primljenih žalbi
•    Dostavlja kopiju dokumentacije najpovoljnijeg ponuđača Sektoru općih i pravnih poslova
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda


3.  Referent zdravstvenog osiguranja -1 izvršitelj- u radni odnos na  određeno vrijeme  do Povratka na posao odsutne radnice  s porodiljskog dopusta

Mjesto rada: Područni ured Čitluk

Posebni uvjeti:
- SSS - IV stupanj 
- jedna (1) godina radnog iskustva
- poznavanje rada na računalu

Opis poslova:
•    Informira zainteresirane strane o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja, te pruža pomoć stranci/osiguranim osobama
•    Protokolira zaprimljene predmete, priprema za signiranje, zavođenje akata u SW  sukladno odredbama važećeg Pravilnika o uredskom  i arhivskom poslovanju i utvrđene procedure, zaprimanje i razvrstavanje pošte radi otpreme, otprema uz sve popratne radnje 
•    Obavlja poslove registracije članova obitelji na zdravstveno osiguranje (prijava, odjava i promjena osiguranja ), evidentiranje potvrda o redovitom školovanu i dr.
•    Kontrolira zaprimljenu dokumentaciju te vrši pripreme za donošenje Rješenja za dragovoljni osnov osiguranja, uključujući i verifikaciju tiskanica Prijava uplaćenih doprinosa za dobrovoljno mirovinsko osiguranje i zdravstveno osiguranje osobnim sredstvima– JS 3310, čime se potvrđuje točnost navedenih podataka na istoj
•    Zaprima zahtjeve,kontrolira, izdaje, evidentira i ovjerava zdravstvene iskaznice (fizički i elektronski), te evidentira uplaćene premije osiguranja u bazu podataka Zavoda osiguranim osobama
•    Kontrolira matičnu evidenciju i uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje te poduzima potrebne aktivnosti 
•    Izrađuje i evidentira izdane potvrde o statusu i potvrde o financiranim ortopedskim pomagalima na teret Zavoda
•    Kontrolira i verificira Potvrde za ortopedska i druga pomagala
•    Zaprima i obrađuje zahtjeve:
o    obveznika za isplatu naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad osiguranih osoba  za refundiranje naknade putnih troškova - obrada podrazumijeva kontrolu: uplaćenih doprinosa, dostavljene dokumentacije, obračun putnih troškova, evidentiranje naknade u bazu podataka
o    osiguranih osoba  za refundiranje troškova ortopedskih i drugih pomagala sa Liste ortopedskih pomagala Zavoda (obrada podrazumijeva kontrolu: uplaćenih doprinosa, dostavljene dokumentacije, obračun iznosa u visini sudjelovanja Zavoda, evidentiranje iznosa sudjelovanja u bazu podataka)
•    Kontrolira račune za lijekove i račune za ortopedska pomagala sukladno važećim Naputcima
•    Kontrolira, evidentira i verificira: Prijave/promjene izabranog liječnika unutar 12 mjeseci i Prijave o ozljedi na radu  uključujući formalnu kontrolu zaprimljenih doznaka iz nadležnih domova zdravlja te poduzimanje daljih aktivnosti
•    Obavlja poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora /rukovoditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

4. Poslovna tajnica -1 izvršitelj – u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
-    VSS -VII/1 stupanj stručne spreme   ili  visoko obrazovanje drugog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- društvene/ prirodne/humanističke znanosti
-    2 godine radnog iskustva
-    poznavanje rada na računalu
-    poznavanje engleskog jezika

Opis poslova:
•    Planira, organizira i usklađuje poslovne obveze i sastanke direktora
•    Osigurava izvršenje plana dnevnih, tjednih i mjesečnih obveza direktora
•    Koordinira radne sastanke  direktora sa  Uredima/Sektorima
•    Izrađuje prezentacije za potrebe direktora 
•    Vrši poslove prijevoda sa/na engleski za potrebe  direktora
•    Pomaže u organizaciji zvaničnih posjeta direktoru; 
•    Organizira zvanične posjete direktora u zemlji i inostranstvu
•    Komunicira sa strankama, poslovnim suradnicima i institucijama sukladno potrebama direktora
•    Ovjerava dopise i druga pismena
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora/rukovoditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

5.  Stručni suradnik za  administraciju u Sektoru za potporu poslovanju - 1 izvršitelj – u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
-    VSS -VII/1 stupanj stručne spreme   ili  visoko obrazovanje prvog ili drugog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- društvene/ prirodne  znanosti
-    1 godina radnog iskustva
-    poznavanje rada na računalu(MS Office, Visio program)

Opis poslova:
•    Vrši administrativne poslove za potrebe Sektora
•    Vodi evidencijske poslove Sektora
•    Vodi zapisnike sastanaka Sektora
•    Vodi arhivske poslove Sektora
•    Sudjeluje u tehničkoj kontroli dokumenata, podataka i revizije ISU
•    Prati rokove izvršenja po preporukama, prijavama neusuglašenosti i korektivnim akcijama
•    Prati objavu važeće dokumentacije ISU na internoj mreži (intranet)  
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora /rukovoditelja/voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda
•    Radi poslove izrade, kontrole i ispravke u programu Visio

    
6.  Viši referent  za administrativne poslove  i regresni postupak- 1 izvršitelj – u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca

Posebni uvjeti:
-    VŠS-VI stupanj ili visoko obrazovanje prvog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja – društvene/prirodne znanosti
-    2 godine radnog iskustva
-    poznavanje rada na računaru (MS Office)  

Opis poslova:
•    Zaprima poštu  i raspoređuje sve predmete na razini Sektora
•    Vodi zapisnike 
•    Obavlja arhivske poslove
•    Vodi evidencije o zaprimljenim prijavama ozljeda radi pokretanja regresnog postupka  
•    Vrši pokretanje regresnih postupaka prema osiguravajućim društvima
•    Izrađuje zahtjeve za naknadu štete
•    Vrši administrativne poslove po zahtjevima o kojima odlučuje Povjerenstvo za sufinanciranje troškova liječenja, nabave lijekova i medicinskih sredstava
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora /rukovoditelja/voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

Opći Uvjeti za prijem u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K su:
-da je državljanin B i H
-da ima navršenih 18 godina života
-da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje navedenog radnog mjesta (samo kandidat koji bude izabran  dužan je dostaviti liječničko uvjerenje kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uvjetima radnog mjesta na koje je izabran)
-da se protiv njega ne vodi kazneni postupak(samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje da se protiv njega ne vodi kazneni postupak)

II
Osoba koja se kandidira za zaposlenje na radno mjesto iz točke I Odluke treba priložiti sljedeće dokaze:
- uredno popunjenu pismenu prijavu (na obrascu koji je sastavni dio javnog oglasa)
-diplomu/svjedodžbu o stečenoj stručnoj spremi koja se traži oglasom 
-dokaz o poznavanju stranog jezika, za radno o mjesto za koje se traži
-dokaz o radnom iskustvu 
-obrazac PBA-3-obavještenje o mjestu prebivališta-boravišta (CIPS), ne starije od 30 dana
Kandidati koji se pozivaju na prioritet pri upošljavanju sukladno Zakonu o pravima branitelja i članova njihovih obitelji (Narodne novine HNŽ/K broj 6/18) trebaju dostaviti dokaz  o prioritetu upošljavanja.

III
Rok podnošenja  prijave je 15 dana računajući od prvog narednog dana objavljivanja oglasa na  web stranici Zavoda.
Urednom prijavom smatra se prijava  koja je potpisana od strane podnositelja i koja sadrži sve podatke  navedene u obrascu prijave.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih  uvjeta naznačenih u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Nepotpune i nablagovremene prijave neće se razmatratiti.
Kandidati za koji ispune uvjete iz Oglasa  i dostave traženu dokumentaciju upućuju se na pismeni ( pod točkom  2,4,5 i 6) , odnosno usmeni ispit ( pod točkama  1 i 3) o čijem će mjestu i vremenu održavanja isti biti pravovremeno obavješteni.
    

Prijava na javni oglas s potrebnom dokumentacijom podnosi se u zatvorenoj kuverti na čijoj poleđini je kandidat obvezan naznačiti svoje ime, prezime i adresu, a na prednjoj strani  ''Ne otvaraj - Prijava na javni oglas za radno mjesto (obavezno navesti broj i naziv radnog mjesta za koji se kandidat prijavljuje). Prijave se mogu dostaviti osobno putem protokola ili  preporučeno putem pošte na adresu:


Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko neretvanske županije/kantona
Dubrovačka bb
88 000 Mostar

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K zadržava pravo poništavanja natječaja u cijelosti ili djelomično, bez obrazloženja.

Priloženi dokumenti

Natrag na arhivu natječaja
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.