eOsiguranik

eOsiguranik je informacijska usluga Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K kojom je osiguranicima omogućen pristup podacima i digitalnim uslugama zdravstvenog osiguranja, poput provjere statusa osiguranja, podataka o nositeljima i članovima osiguranja, trajanju zdravstvenog osiguranja, posjedovanju premije osiguranja, izdavanju elektronskih zahtjeva o statusu osiguranja i izdavanju elektronske iskaznice te ostalih bitnih informacija o zdravstvenom osiguranju.

Pravo na informacije

Vi imate pravo na informacije o svom zdravstvenom osiguranju koje Zavod ima o Vama. Iskoristite pravo pristupa svojim informacijama.

Pročitajte više detalja 

Sve na jednom mjestu

Više ne morate informacije tražiti od šaltera do šaltera - sve informacije o Vašem osiguranju, statusu i uslugama su Vam uvijek dostupne.

Sigurnost podataka

Pristup informacijama o statusu Vašeg osiguranja i zdravstvenim uslugama je dostupan samo Vama i Vaši podaci su zaštićeni.

Pročitajte pravila sigurnosti

Novosti i obavijesti

27.02.2020.

Obavijest za osiguranike Zavoda – 2. ožujak/mart neradni dan

Sukladno Odluci Vlade Federacije Bosne i Hercegovine donešenoj na sjednici  20.02.2020. godine, a utemeljenoj na Zakonu o proglašenju 1. ožujka/marta Danom nezavisnosti...

26.02.2020.

Usvojena izvješća o poslovanju Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K u 2019. godini

U sjedištu Zavodu zdravstvenog osiguranja HNŽ/K u Mostaru, 26.02.2020. godine, Upravno vijeće Zavoda održalo je dvadeset i drugu redovitu sjednicu i usvojilo...

25.02.2020.

Petak (28.02.2020.godine) zadnji dan redovite distribucije premije osiguranja za 2020.godinu – produženja roka neće biti

Obavještavamo osiguranike Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K , koji nisu pribavili premiju osiguranja za 2020.godinu,...
 

Ortopedska pomagala

Osigurane osobe imaju pravo sukladno utvrđenom medicinskom indikacijom na ortopedska i druga pomagala, stomatološko – protetsku pomoć i stomatološko - protetske nadomjeste, propisane općim aktima Zavoda.

Za pretragu dostupnih ortopedskih pomagala koja Zavod subvencionira svojim osiguranicima pristupite portalu za pregled ortopedskih pomagala.
 

Etička Linija

Etička linija je otvoreni komunikacijski kanal
koji služi za prijavu administrativnih pogrešaka, prekoračenja ili zlouporabe ovlasti,
nezakonitosti u radu i kaznenih djela
unutar organizacije.

 

Primjedbe, pohvale i pritužbe 

Zavod se trudi da komunikacijom sa osiguranicima unaprijedi svoje usluge, stoga se veselimo Vašim primjedbama, pohvalama i pritužbama koje će nam pomoći u tome!

Želite li primati obavijesti iz Zavoda?

Unesite svoje podatke i obavijestit ćemo Vas svaki put kada imamo nove informacije o zdravstvenom osiguranju i našim uslugama.

*Zavod poštuje pravila privatnosti i ne dijeli Vaše podatke sa trećim stranama.