eOsiguranik

eOsiguranik je informacijska usluga Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K kojom je osiguranicima omogućen pristup podacima i digitalnim uslugama zdravstvenog osiguranja, poput provjere statusa osiguranja, podataka o nositeljima i članovima osiguranja, trajanju zdravstvenog osiguranja, posjedovanju premije osiguranja, izdavanju elektronskih zahtjeva o statusu osiguranja i izdavanju elektronske iskaznice te ostalih bitnih informacija o zdravstvenom osiguranju.

Pravo na informacije

Vi imate pravo na informacije o svom zdravstvenom osiguranju koje Zavod ima o Vama. Iskoristite pravo pristupa svojim informacijama.

Pročitajte više detalja 

Sve na jednom mjestu

Više ne morate informacije tražiti od šaltera do šaltera - sve informacije o Vašem osiguranju, statusu i uslugama su Vam uvijek dostupne.

Sigurnost podataka

Pristup informacijama o statusu Vašeg osiguranja i zdravstvenim uslugama je dostupan samo Vama i Vaši podaci su zaštićeni.

Pročitajte pravila sigurnosti

Novosti i obavijesti

31.03.2020.

Osiguranici nemaju razloga za zabrinutost - opskrbljenost ljekarni u HNŽ/K antiepilepticima je dobra

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K zaprimio je veliki broj upita od udruga roditelja djece sa dijagnosticiranom epilepsijom i drugih osiguranika ko...

31.03.2020.

Prihodi Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K u velikom su padu, a zdravstvene ustanove u izuzetno teškoj situaciji

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K izražava veliku zabrinutost za nastavak financiranja zdravstvenih ustanova u HNŽ/K, po ugovorima,...

30.03.2020.

Provjera epidemiološkog statusa pacijenata putem IZIS – a

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K je, u cilju dodatne zaštite zdravstvenih radnika, zaštite osobnih podataka osiguranika  i suzbijanja širenja zaraze COVID-2019,...
 

Ortopedska pomagala

Osigurane osobe imaju pravo sukladno utvrđenom medicinskom indikacijom na ortopedska i druga pomagala, stomatološko – protetsku pomoć i stomatološko - protetske nadomjeste, propisane općim aktima Zavoda.

Za pretragu dostupnih ortopedskih pomagala koja Zavod subvencionira svojim osiguranicima pristupite portalu za pregled ortopedskih pomagala.
 

Etička Linija

Etička linija je otvoreni komunikacijski kanal
koji služi za prijavu administrativnih pogrešaka, prekoračenja ili zlouporabe ovlasti,
nezakonitosti u radu i kaznenih djela
unutar organizacije.

 

Primjedbe, pohvale i pritužbe 

Zavod se trudi da komunikacijom sa osiguranicima unaprijedi svoje usluge, stoga se veselimo Vašim primjedbama, pohvalama i pritužbama koje će nam pomoći u tome!

Želite li primati obavijesti iz Zavoda?

Unesite svoje podatke i obavijestit ćemo Vas svaki put kada imamo nove informacije o zdravstvenom osiguranju i našim uslugama.

*Zavod poštuje pravila privatnosti i ne dijeli Vaše podatke sa trećim stranama.