Informacijska usluga eOsiguranik portal

Šta je eOsiguranik?

eOsiguranik je informacijski sustav Zavoda zdravstvenog osiguranja Hercegovačko - neretvanske županije / kantona kojim Zavod omogućava svim svojim osiguranicima digitalnu uslugu pristupa informacijama o njihovom zdravstvenom osiguranju putem ovog web portala.

eOsiguranik je kompleksan i tehnološki napredan informacijski sustav koji u realnom vremenu dohvaća podatke o osiguraniku i njegovom zdravstvenom osiguranju te ih prikazuje registiranim osiguranicima na njihvom profilu eOsiguranik portala Zavoda.

Kako mogu pristupiti svojim informacijama o zdravstvenom osiguranju na eOsiguranik portalu?

Prije svega, eOsiguranik usluga je dostupna samo osiguranicima Hercegovačko - neretvanske županije / kantona.

Osiguranici iz naše županije / kantona mogu zatražiti pristup eOsiguranik portalu putem registracije kojoj možete pristupiti ovdje.

Koji podaci su potrebni za registraciju na eOsiguranik portal i zašto?

Za registraciju na eOsiguranik portal potrebni su slijedeći podaci:

  • E-mail adresa
  • Vaš jedinstveni matični broj (JMB)
  • Broj Vaše važeće zdravstvene iskaznice
  • Vaš broj mobitela
  • Vaša odabrana lozinka

eOsiguranik usluga sadrži privatne informacije o svakom osiguraniku i zbog toga razina zaštite pristupa podacima mora biti visoka. Zbog toga za registraciju na portal tražimo četiri identifikacijska podatka (email, JMB, broj važeće zdravstvene iskaznice, broj mobitela) i vašu odabranu lozinku kako bismo bili sigurni u validan identitet osiguranika koji se registrira na portal i zatražuje pristup svojim informacijama.

Naglašavamo da osim Vaših kontakt podataka (email i broj mobitela), te lozinke koju te odabrali, osnovni razlog traženja Vašeg JMB broja jest kako bi smo provjerili postoji li osiguranik sa unesenim matičnim brojem u našoj bazi osiguranika. Ukoliko se uneseni JMB ne nalazi u evidenciji osiguranika naše županije/kantona, registracija i pristup portalu eOsiguranik nisu mogući.

Nakon ispravnog unosa svih podataka, potrebno je prihvatiti i pravila o korištenju i sigurnosti, koja svakako preporučujemo da pročitate, te dovršiti registraciju klikom na gumb "REGISTRACIJA".

Primjer pravilno popunjene forme za registraciju možete pogledati na ilustraciji ispod.

Žavršio/la sam registraciju na eOsiguranik portal, kako da se prijavim?

Nakon što završite registraciju potrebna je aktivacija pristupa. Za nju je potrebno provjeriti svoj email sandučić i u poruci koju smo Vam poslali aktivirati svoj profil klikom na adresu koju smo Vam poslali. Nakon toga možete pristupiti prijavi na eOsiguranik portal.
Za prijavu su Vam potrebni slijedeći podaci:

  • E-mail adresa kojom ste se registrirali
  • Vaš jedinstveni matični broj (JMB)
  • Sigurnosni PIN koji smo Vam poslali na Vaš mobitel
  • Vaša odabrana lozinka

Nakon unosa gore navedenih podataka u formu za prijavu, klikom na gumb "PRIJAVA" pristupit ćete svom profilu na eOsiguranik portalu sa Vašim pripadajućim informacijama o zdravstvenom osiguranju.

Primjer pravilno popunjene forme za prijavu možete pogledati na ilustraciji ispod.

Imao/la sam nalog i pristupne podatke na prijašnjoj stranici za provjeru statusa osiguranja, mogu li koristiti te podatke za prijavu?

Ne, morate se nanovo registrirati i napraviti novi nalog. Prijašnji portal za provjeru statusa osiguranja je funkcionirao na drugačiji način i na drugoj platformi, te smo morali uraditi značajne sigurnosne izmjene i prilgodbe u skladu sa zaštitom podataka i GDPR-om i zboog toga su se svi osiguranici obvezni ponovo registrirati.

Zaboravio/la sam svoje podatke za prijavu a želim provjeriti status osiguranja, što ću učiniti?

Ako već imate napravljen korisnički nalog na eOsiguranik portalu a ne možete se sjetiti pristupnih podataka, možete resetirati svoje pristupe podatke putem forme za ponovno postavljanje pristupnih podataka. Unesite svoju email adresu koju ste koristili prilikom registracije i poslat ćemo Vam instrukcije za postavljanje nove lozinke i dobivanje pristupnog PIN-a putem SMS-a.

U slučaju drugih poteškoća, pišite nam putem naše kontakt forme ili na email [email protected] Za ostale upite nazovite našu korisničku službu na broj telefona 036 / 446 - 244 koja Vam stoji na raspolaganju svaki radni dan od 7.30h - 15.30h

Promijenio/la sam broj telefona i ne mogu dobiti pristupni kod, šta trebam učiniti?

U tom slučaju, pišite nam putem naše kontakt forme ili na email [email protected] ili nazovite našu korisničku službu na broj telefona 036 / 446 - 244 koja Vam stoji na raspolaganju svaki radni dan od 7.30h - 15.30h i evidentirat ćemo Vaše podatke te Vam omogućiti pristup.

Želim ukloniti svoj nalog sa eOsiguranik portala, kako ću to učiniti?

U tom slučaju, pišite nam putem naše kontakt forme ili na email [email protected] sa zahtjevom da uklonimo Vaš račun i mi ćemo to učiniti. Ili nazovite našu korisničku službu na broj telefona 036 / 446 - 244 koja Vam stoji na raspolaganju svaki radni dan od 7.30h - 15.30h i procesuirat ćemo Vaš zahtjev.

eOsiguranik

eOsiguranik je informacijska usluga Zavoda kojom omogućavamo osiguranicima pristup informacijama o njihovom zdravstvenom osiguranju, statusu osiguranja, podatke o nositeljima i članovima osiguranja.

Pravo na informacije

Vi imate pravo na informacije o svom zdravstvenom osiguranju koje Zavod ima o Vama. Iskoristite pravo pristupa svojim informacijama.

Pročitajte više detalja 

Sve na jednom mjestu

Više ne morate informacije tražiti od šaltera do šaltera - sve informacije o Vašem osiguranju, statusu i uslugama su Vam uvijek dostupne.

Sigurnost podataka

Pristup informacijama o statusu Vašeg osiguranja i zdravstvenim uslugama je dostupan samo Vama i Vaši podaci su zaštićeni.

Pročitajte pravila sigurnosti