JAVNI OGLAS za prijem radnika u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske  županije /kantona

Mostar,29.07. 2022. godine


Na temelju članka 20a. stavak (1) Zakona o radu F BiH („Službene novine FBiH 26/16 i 89/18,23/20,49/21, 44/22),  članka 2. Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/kantona broj: 0202-02-18-1-3-12781/19 od 30.07.2019. godine, Pravilnika o izmjeni i dopuni Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/kantona broj: 0202-02-18-1-3-16241/19 od 02.10.2019. godine, Pravilnika o izmjeni i dopuni Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/kantona broj: 0202-02-18-1-3-16470/20 od 09.10.2020. godine, Odluke Direktora o potrebi prijemu u radni odnos broj: 0703-30-45-8-3-15505/22 od  25.07.2022. godine, Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Stručne službe Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K broj: 0703-02-18-1-2-06907/21  od 29.03.2021. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Stručne službe Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K broj: 0703-02-18-1-2-18685/21  od 29.09.2021. godine  direktor Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K donosi


JAVNI OGLAS
za prijem radnika u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja
Hercegovačko-neretvanske  županije /kantona

I
Raspisuje se javni oglas za prijem u radni odnos za radna mjesta:

1. Stručni suradnik analitičar za kontrolu prava iz zdravstvenog osiguranja –1 izvršitelj - u radni odnos na određeno vrijeme do povratka odsutne radnice sa porodiljnog dopusta

Posebni uvjeti:
- VSS, VII/1 stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje drugog  ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- društvene/prirodne znanosti
- jedna (1) godina radnog iskustva
- poznavanje rada na računalu

Opis poslova:
•    Izrađuje interna i eksterna izvješća o bolovanju
•    Sudjeluje u provedbi kontrola prava iz zdravstvenog osiguranja
•    Vrši detaljnu analizu podataka dobivenih na temelju doznaka za privremenu spriječenost za rad
•    Vrši administrativne poslove za povjerenstva
•    Prati potrošnju i vrši analizu podataka iz djelokruga Službe
•    Vrši administrativne poslove po zahtjevima za sufinanciranje troškova liječenja, nabave lijekova i medicinskih sredstava
•    Vodi evidencije iz nadležnosti službe
•    Daje stručno  mišljenje  i savjete na zahtjev osiguranih osoba
•    Prati  pokazatelje potrošnje po osnovu odobravanja prava iz zdravstvenog osiguranja
•    Sudjeluje u izradi tehničke specifikacije i kriterija za javni poziv za ugovaranje s isporučiteljima  ortopedskih pomagala
•    Sudjeluje u rješavanju zahtjeva za refundaciju naknade plaće i izradu akata vezanih za ovo pravo
•    Sudjeluje u radu povjerenstava
•    Sudjeluje  u kreiranju liste ortopedskih i drugih pomagala
•    Odgovara za točnost izračuna pokazatelja potrošnje i nadzor isporuke i kontrole u domeni rada
•    Priprema odgovore i druge administrativne poslove iz nadležnosti službe
•    Vrši unos i ažurira podatke u bazama iz domena svoje nadležnosti
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

2. Stručni suradnik za projekte i razvoj-1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti:
- VSS, VII/1 stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje  prvog ili drugog  ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- društvene/prirodne znanosti
- jedna (1) godina radnog iskustva
- poznavanje engleskog jezika
- poznavanje rada na računalu
- rad na projektima

Opis poslova:
•    Pomaže u izradi planova i  izvješća iz nadležnosti Službe
•    Radi na stvaranju preduvjeta za unaprjeđenje i razvoj modernog zdravstva, kroz modernizaciju procesa, programa, inovacija i izuma
•    Radi na razvoju i implementaciji standarda i metodologije upravljanja projektima
•    Provodi istraživanja u svrhu potrebite reforme zdravstvenog sustava
•    Radi administrativne i evidencijske poslove Službe
•    Sudjeluje  na poslovima  osposobljavanja zaposlenika za uspješno pisanje projektnih prijedloga 
•    Osigurava informacije Rukovoditelju u cilju  razvoja  i unaprjeđenja  zdravstvenog informacijskog  sustava sukladno najvišim europskim standardima i zahtjevima suvremenih informacijskih tehnologija.
•    Radi na aktivnostima  koordinacije i integracije projekata i razvojnih aktivnosti
•    Pruža pomoć Rukovoditelju  pri definiranju projekata, razvojnih strategija i ciljeva poslovanja Zavoda 
•    Kontinuirano radi na razvoju projekata 
•    Odgovara za pravovremenu i točnu  provedbu dodijeljenih zadataka  u cilju ostvarenja  uspjeha projekta 
•    Sudjeluje u pripremi i organizira interne edukacije iz svoje nadležnosti
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora/Rukovoditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

3. Samostalni stručni suradnik za zastupanje i regresne postupke - 1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti:
- VSS, VII/1 stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje  drugog  ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja- društvene znanosti-pravo
- dvije (2) godine radnog iskustva
- stručni /ispit općeg znanja
- poznavanje rada na računalu

Opis poslova:
•    Zastupa Zavod u sudskim i drugim postupcima
•    Izrađuje akte u predmetima u sudskom postupku, opomene pred tužbu, prijave duga u postupcima stečaja i likvidacije 
•    Priprema akte iz nadležnosti Službe, osigurava pravilnu primjenu zakonskih i internih propisa, procedura iz djelokruga Službe 
•    Obavlja poslove vezane za knjiženje imovine Zavoda
•    Sudjeluje u vođenju  Registra nekretnina (građevinskih objekata Zavoda)
Obavlja poslove vezane za registraciju i izmjenu upisanih podataka vezanih za djelatnost Zavoda kod nadležnih organa 
•    Izrađuje zahtjeve za naknadu štete i vrši pokretanje regresnih postupaka prema osiguravajućim društvima
•    Zaprima i razmatra prigovore na Prvostupanjska rješenja i izrađuje rješenja u II stupnju po nalogu voditelja Službe
•    Sudjeluje u pripremi akata  i materijale iz djelokruga rada Službe, a koje razmatraju i o njima odlučuju tijela vlasti i Upravno vijeće
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora/Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda,


4. Viši referent  za liječenje izvan  županije/kantona-1 izvršitelj - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti:
- VŠS-VI stupanj ili prvi ciklus visokog obrazovanja po  Bolonjskom sustavu obrazovanja-       
  društvene/medicinske ili zdravstvene znanosti
- jedna (1) godine radnog iskustva
- poznavanje rada na računalu

Opis poslova:
•    Vrši sve administrativne poslove za potrebe svih Liječničkih povjerenstava za liječenje osiguranih osoba Zavoda iz nadležnosti službe,
•    Vrši obradu zahtjeva za refundiranje troškova liječenja osiguranih osoba Zavoda nastalih izvan HNŽ/K  i u inozemstvu za Liječnička povjerenstva
•    Vodi propisane evidencije i sačinjava potrebna izvješća 
•    Vrši unos  podataka u  bazu Zavoda
•    Vrši povrat neispravnih računa 
•    Prima stranke i pruža im potrebne informacije
•    Vrši unos i ažurira podatke u bazama iz domena svoje nadležnosti
•    Odgovara za izvršenje po zahtjevima i točnost podataka iz domene rada
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda


5. Voditelj Područnog ureda  – 1  izvršitelj -  u Područnom uredu Neum - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti:
- VSS, VII/1 stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje drugog ciklusa po Bolonjskom sustavu obrazovanja, smjer - društvene, tehničke ili humanističke znanosti
- tri (3) godine radnog iskustva
- poznavanje rada na računalu 

Opis poslova: 
•    Planira, organizira, vodi i koordinira rad područnog ureda, delegira zadatke radnicima, surađuje i 
•    koordinira rad s drugim organizacijskim jedinicama u Zavodu, kontrolira izvršenje poslova i predlaže mjere za poboljšanje rada 
•    Izrađuje plan rada Područnog ureda, prati izvršenje, izrađuje izvješća o radu  i mjeri realizaciju ciljeva 
•    Daje prijedloge Rukovoditelju Sektora za izradu godišnjeg Plana: rada, edukacije i javnih nabava za potrebe nadležnog Područnog ureda
•    Vrši pravodobno informiranje, pruža stručnu pomoć radnicima, razvija i unapređuje kulturu poslovnog ponašanja u skladu s internim aktima Zavoda i odgovara za unapređivanje međuljudskih odnosa i postizanje vrijednosti  sukladno Strategiji Zavoda
•    Vodi orijentaciju i osposobljavanje radnika, educira i predlaže stručna usavršavanja, prati rad i ocjenjuje rad radnika
•    Priprema akte iz nadležnosti Područnog ureda, osigurava pravilnu primjenu zakonskih i internih propisa, procedura iz djelokruga ureda kojim rukovodi 
•    Provodi poslove primjene, nadzora, održavanja i unapređenja Integriranog sustava upravljanja, u skladu sa Zakonima i zahtjevima uvedenih ISO standarda, Politike ISU, Sigurnosne politike, Konteksta organizacije i Poslovnika ISU
•    Upravlja rizicima u sklopu opsega poslova iz svoje odgovornosti
•    Prati i osigurava pravilnu primjenu zakonskih, podzakonskih i ostalih pravnih propisa u nadležnom područnom uredu 
•    Sukladno donesenim odlukama, naputcima, procedurama, kao i smjernicama i nalozima Rukovoditelja Sektora,  organizira, nadzire i odgovara za  izvršenje poslova vezanih za registraciju članova obitelji, dragovoljnog osnova osiguranja i inozemnih osiguranika,prijave o promjeni obiteljskog liječnika,zaprimanje svih zahtjeva od osiguranika, obveznika i drugih zainteresiranih stranaka,prijave  o ozljedi na radi i oboljenju od profesionalne bolesti, izdavanje i odobrenje-potpis Potvrda (o statusu, o pravima iz zdravstvenog osiguranja ) i račune za lijekove i ortopedska pomagala 
•    Obavlja poslove vezane za zaduženje i razduženje papirnatih zdravstvenih iskaznica, nadzor nad podnesenim zahtjevima i zaprimljenim/izrađenim iskaznicama, prodanim/izdanim e iskaznicama , izdavanjem i ovjerom, vođenju evidencija  i skrbi o gotovom novcu od prodanih zdravstvenih iskaznica.
•    Organizira i nadzire evidenciju uplaćenih premija osiguranja osiguranim osobama Zavoda te vodi ostale potrebne evidencije u nadležnom Područnom uredu.
•    Kontrolira i verificira obračun putnih troškova, obračun po zaprimljenim zahtjevima za refundiranje ortopedskih pomagala za koje nema ugovornog isporučitelja, obrađene zahtjeve za refundiranje naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad
•    Potpisuje Potvrde o statusu osiguranika, Potvrde o ne/realiziranim pravima iz zdravstvenog osiguranja, akte upućene osiguranim osobama i obveznicima osiguranja, a u vezi usuglašavanja matične evidencije, prijave/odjave članova obitelji, obavijesti vezane za premiju osiguranja, dostavljanja spiskova redovitih učenika/studenata, i sl.,akte upućene prema inozemnim nositeljima u vezi ostvarivanja zdravstvene zaštite po međunarodnim ugovorima, akte vezane za povrat računa, upućene prema ortopedskim kućama, zdravstvenim ustanovama i ljekarnama,akte vezane za povrat pogrešno dostavljene dokumentacije,radne  naloge ugovornih kuća (o preuzimanju roba i usluga)
•    Pruža stručnu pomoć strankama u svezi ostvarivanja prava iz zdravstvenog osiguranja
•    Odgovara i rješava zaprimljene zahtjeve i upite o statusu osiguranja i uvođenju u prava iz zdravstvenog osiguranja a na zahtjev osiguranih osoba, obveznika i ostalih zainteresiranih strana
•    Sastavlja  izvješća o: troškovima poštarine, o izdanim zdravstvenim iskaznicama, premijama osiguranja i slično, te  dostavlja nadležnoj službi 
•    Redovito prati i kontrolira matičnu evidenciju osiguranih osoba te poduzima aktivnosti iz svoje nadležnosti
•    Priprema akte u cilju zakonitog, stručnog, pravodobnog i jednoobraznog postupanja  Područnih ureda Zavoda
•    Skrbi o zaštiti imovine i informacija (opreme, predmeta, pečata)
•    Odgovara za obavljanje poslova i zadataka iz domena radnog mjesta i za cjelokupno poslovanje na nivou područnog ureda
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda 

6. Referent za zdravstveno osiguranje –1 izvršitelj -  u Područnom uredu Mostar - u radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad  od 3  (tri)   mjeseca

Posebni uvjeti:
- SSS - IV stupanj
- poznavanje rada na računalu 

Opis poslova: 
•    Informira zainteresirane strane o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja, te pruža pomoć stranci/osiguranim osobama
•    Protokolira zaprimljene predmete, priprema za signiranje, zavođenje akata u SW  sukladno odredbama važećeg Pravilnika o uredskom  i arhivskom poslovanju i utvrđene procedure, zaprimanje i razvrstavanje pošte radi otpreme, otprema uz sve popratne radnje 
•    Obavlja poslove registracije članova obitelji na zdravstveno osiguranje (prijava, odjava i promjena osiguranja ), putem propisanog obrasca kojeg potpisuje, evidentiranje potvrda o redovitom školovanju i dr.
•    Kontrolira zaprimljenu dokumentaciju te vrši pripreme za donošenje Rješenja za dragovoljni osnov osiguranja, uključujući i verifikaciju tiskanica Prijava uplaćenih doprinosa za dobrovoljno mirovinsko osiguranje i zdravstveno osiguranje osobnim sredstvima– JS 3310, čime se potvrđuje točnost navedenih podataka na istoj
•    Zaprima zahtjeve,kontrolira, izdaje, evidentira i ovjerava (svojim potpisom i pečatom) zdravstvene iskaznice (fizički i elektronski), te evidentira uplaćene premije osiguranja u bazu podataka Zavoda osiguranim osobama
•    Kontrolira matičnu evidenciju i uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje te poduzima potrebne aktivnosti 
•    Izrađuje Potvrde o statusu i Potvrde o ne/realiziranim pravima iz zdravstvenog osiguranja 
•    Kontrolira i odobrava-potpisuje Potvrde za ortopedska i druga pomagala
•    Zaprima i obrađuje zahtjeve:obveznika za isplatu naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad osiguranih osoba  za refundiranje naknade putnih troškova  osiguranih osoba  za refundiranje troškova ortopedskih i drugih pomagala sa Liste ortopedskih pomagala Zavoda 
•    Kontrolira račune za lijekove i račune za ortopedska pomagala sukladno važećim Naputcima
•    Kontrolira, evidentira i odobrava potpisom: Prijave/promjene izabranog liječnika unutar 12 mjeseci i Prijave o ozljedi na radu i oboljenja od profesionalne bolesti što uključujući formalnu kontrolu zaprimljenih doznaka iz nadležnih domova zdravlja te poduzimanje daljih aktivnosti
•    Odgovara za obavljanje i izvršenje poslova i zadataka iz domena radnog mjesta 
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda

7. Referent za zdravstveno osiguranje – 1 izvršitelj -  u Područnom uredu Čitluk- u radni odnos na određeno vrijeme do povratka odsutne radnice sa porodiljnog dopusta 

Posebni uvjeti:
- SSS - IV stupanj
- poznavanje rada na računalu 

Opis poslova: 
•    Informira zainteresirane strane o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja, te pruža pomoć stranci/osiguranim osobama
•    Protokolira zaprimljene predmete, priprema za signiranje, zavođenje akata u SW  sukladno odredbama važećeg Pravilnika o uredskom  i arhivskom poslovanju i utvrđene procedure, zaprimanje i razvrstavanje pošte radi otpreme, otprema uz sve popratne radnje 
•    Obavlja poslove registracije članova obitelji na zdravstveno osiguranje (prijava, odjava i promjena osiguranja ), putem propisanog obrasca kojeg potpisuje, evidentiranje potvrda o redovitom školovanju i dr.
•    Kontrolira zaprimljenu dokumentaciju te vrši pripreme za donošenje Rješenja za dragovoljni osnov osiguranja, uključujući i verifikaciju tiskanica Prijava uplaćenih doprinosa za dobrovoljno mirovinsko osiguranje i zdravstveno osiguranje osobnim sredstvima– JS 3310, čime se potvrđuje točnost navedenih podataka na istoj
•    Zaprima zahtjeve,kontrolira, izdaje, evidentira i ovjerava (svojim potpisom i pečatom) zdravstvene iskaznice (fizički i elektronski), te evidentira uplaćene premije osiguranja u bazu podataka Zavoda osiguranim osobama
•    Kontrolira matičnu evidenciju i uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje te poduzima potrebne aktivnosti 
•    Izrađuje Potvrde o statusu i Potvrde o ne/realiziranim pravima iz zdravstvenog osiguranja 
•    Kontrolira i odobrava-potpisuje Potvrde za ortopedska i druga pomagala
•    Zaprima i obrađuje zahtjeve:obveznika za isplatu naknade plaće za vrijeme privremene spriječenosti za rad osiguranih osoba  za refundiranje naknade putnih troškova  osiguranih osoba  za refundiranje troškova ortopedskih i drugih pomagala sa Liste ortopedskih pomagala Zavoda 
•    Kontrolira račune za lijekove i račune za ortopedska pomagala sukladno važećim Naputcima
•    Kontrolira, evidentira i odobrava potpisom: Prijave/promjene izabranog liječnika unutar 12 mjeseci i Prijave o ozljedi na radu i oboljenja od profesionalne bolesti što uključujući formalnu kontrolu zaprimljenih doznaka iz nadležnih domova zdravlja te poduzimanje daljih aktivnosti
•    Odgovara za obavljanje i izvršenje poslova i zadataka iz domena radnog mjesta 
•    Obavlja i druge poslove i zadatke iz domena radnog mjesta u skladu s općim aktima Zavoda i po nalogu Direktora /Rukovoditelja/Voditelja iz domena poslova stručne osposobljenosti u skladu s općim aktima Zavoda


Opći Uvjeti za prijem u radni odnos u Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K su:
-da je državljanin B i H
-da ima navršenih 18 godina života
-da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje navedenog radnog mjesta ( samo kandidat koji bude izabran  dužan je dostaviti liječničko uvjerenje kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uvjetima radnog mjesta na koje je izabran)
-da se protiv njega ne vodi kazneni postupak ( samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje da se protiv njega ne vodi kazneni postupak)

II

Osoba koja se kandidira za uposlenje na radna mjesta iz točke I Odluke treba priložiti sljedeće dokaze:
- uredno popunjenu pismenu prijavu (na obrascu ''Obrazac za kandidate koji se prijavljuju na javni oglas objavljen sukladno s  Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Hercegovačko-neretvanskoj županiji-kantonu'' koji je sastavni dio javnog oglasa)
-diplomu o stečenoj stručnoj spremi koja se traži oglasom (u slučaju da fakultet/škola nije završen u Bosni i Hercegovini,dostavlja se i dokaz o nostrifikaciji )
-obrazac PBA-3 (obavještenje o mjestu prebivališta-boravišta -CIPS), ne starije od 30 dana
-dokaz o radnom iskustvu (za radna mjesta 1.,2.,3.,4.i 5. )- neće se kao dostatan i valjan dokaz o radnom iskustvu prihvatiti dostavljeni ugovori o radu, ugovori o obavljanju privremenih i povremenih poslova, ugovori o djelu, rješenja i odluke o zasnivanju radnog odnosa
-dokaz o poznavanju rada na računalu (za radno mjesto 6. i 7. )
-dokaz o položenom stručnom/ispitu općeg znanja ( za radno mjesto 3.)

-dokaz o poznavanju engleskog jezika ( za radno mjesto 2.)
-dokaz o  radu na projektima( za radno mjesto 2.)

Kandidati koji se pozivaju na prioritet pri upošljavanju sukladno Zakonu o pravima branitelja i članova njihovih obitelji (Narodne novine HNŽ/K broj 6/18) ili na drugi važeći zakon po kojem imaju prioritet u zapošljavanju trebaju dostaviti dokaz  o svom statusu u skladu sa propisom na kojeg se pozivaju.
Dokumentacija koja se prilaže uz prijavu mora biti original ili fotokopija ovjerena od nadležnog organa. Ukoliko se dokumentacija dostavi kao ovjerena kopija može se od kandidata zahtijevati uvid u originalne dokumente.


III

Rok podnošenja  prijave je 15 dana računajući od prvog narednog dana objavljivanja oglasa na  web stranici Zavoda.
Urednom prijavom smatra se prijava  koja je potpisana od strane podnositelja i koja sadrži sve podatke  navedene u obrascu prijave.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih  uvjeta naznačenih kao što je navedeno u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave odbacuju se zaključkom.
Ispunjavanje uvjeta utvrđenih oglasom se računa sa datumom dana predaje prijave.
Kandidati koji ispune uvjete iz Oglasa i dostave traženu dokumentaciju podliježu provjeri znanja.


Prijava na javni oglas s potrebnom dokumentacijom podnosi se u zatvorenoj kuverti na čijoj poleđini je kandidat obvezan naznačiti svoje ime, prezime i adresu, a na prednjoj strani  ''Ne otvaraj - Prijava na javni oglas za radno mjesto (obavezno navesti broj i naziv radnog mjesta za koji se kandidat prijavljuje). Kandidati koji se prijavljuju za više radnih mjesta trebaju dostaviti odvojene prijave i dokumentaciju posebno za svako radno mjesto na koje se prijavljuje. U tom slučaju, dovoljno je  uz jednu prijavu dostaviti originalne ili ovjerene preslike dokumenata, dok u drugim prijavama mogu dostavljati preslike dokumenata s naznakom u kojoj prijavi se nalaze originali ili ovjerene preslike  zahtijevane dokumentacije.
Prijave se mogu dostaviti osobno putem protokola ili  preporučeno putem pošte na adresu:


Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko neretvanske županije/kantona
Dubrovačka bb
88 000 Mostar


Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K zadržava pravo poništavanja natječaja u cijelosti ili djelomično, bez obrazloženja.
 

Priloženi dokumenti

Natrag na arhivu natječaja
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.