Održan deseti polugodišnji menadžment ZZO HNŽ/K

Održan deseti polugodišnji menadžment ZZO HNŽ/K

25.07.2023. 16:35h

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K organizirao je deseti polugodišnji menadžment Zavoda. Sastanku menadžmenta nazočili su rukovoditelji sektora/ureda, voditelji službi, interni revizori i projekt menadžeri projekata u izvedbi.

 

U uvodnom obraćanju direktorica Zavoda, mr. sc. Ana Vidačak dr. med., se fokusirala na strateške ciljeve Zavoda i analizu stupanja izvršenja planiranih aktivnosti u proteklih šest mjeseci koje doprinose realizaciji strateških ciljeva. Posebnu pozornost posvetila je strateškom cilju „zadovoljan osiguranik“ kazavši kako sve aktivnosti Zavoda i realizacija svih strateških ciljeva treba doprinijeti uspješnoj realizaciji ovoga strateškog cilja jer potrebe i zadovoljstvo osiguranika zauzimaju središnje mjesto u poslovanju Zavoda. Sudionike menadžmenta pozvala je na apsolutnu otvorenost i sudjelovanje u detektiranju otvorenih pitanja, poteškoća i izazova u radu kao i iznalaženju rješenja za prevazilaženje istih.

 

Prvog dana Polugodišnjeg menadžmenta analizirano je ispunjenje Plana rada Zavoda za proteklih šest mjeseci 2023. godine. Svako iz svoje nadležnosti i odgovornosti, prezentirao je rizike strateških ciljeva i ispunjenje aktivnosti iz godišnjeg Plana rada.  

 

Utvrđen je visok stupanj ispunjenja planiranih aktivnosti i značajno unaprjeđenje prava osiguranika što izravno utječe na ostvarenje ključnog strateškog cilja Zavoda, a to je zadovoljstvo osiguranika.

 

Po obradi svakog pojedinačnog strateškog cilja i aktivnosti iz godišnjeg Plana rada Zavoda održane su panel diskusije o prezentiranom kako bi svi sudionici menadžmenta imali prigodu uzeti učešća u istom kroz diskusije i pitanja u svezi s prezentiranim.

 

Drugog dana rada, sudionicima menadžmenta, prezentiran je nacrt Plana rada Zavoda za 2024. godinu, uredsko poslovanje s osvrtom na Listu klasifikacijskih oznaka, proces realizacije projekata, povratne informacije osiguranika o zadovoljstvu pruženim uslugama, proces ostvarivanja prava iz zdravstvenog osiguranja, komunikacijska strategija i prijedlog redizajnirane web stranice Zavoda na kojoj osiguranici, na jednostavan način i u svako doba, mogu dobiti sve potrebne im informacije iz zdravstvenog osiguranja.

 

Dvodnevni rad rezimirala je direktorica Zavoda, mr. sc. Ana Vidačak dr. med., kazavši: “Iz izlaganja koja smo slušali prvog dana menadžmenta izvršenja Plana rada Zavoda za proteklih šest mjeseci 2023. godine je na visokoj razini. U nastavku godine očekuje nas još niz aktivnosti i važnih poslova koje treba odgovorno i kvalitetno obaviti. Raditi ćemo na proširenju prava osiguranika, kontinuirano ćemo raditi na transparentnosti i otvorenosti prema osiguranicima i svim drugim zainteresiranim stranama te ćemo održati treću konferenciju Zavoda pod nazivom „Učinkovito upravljanje u zdravstvu – put do zadovoljnog osiguranika/pacijenta“. Također, vrlo predano i odgovorno ćemo nastaviti raditi na planovima za narednu godinu. Već imamo urađene nacrte o kojima smo i razgovarali i isti su dobra osnova za daljnji rad. Timskim radom, znanjem koje posjedujemo i stalnim unaprjeđenjem istog vjerujem kako ćemo uspješno odgovoriti svemu navedenom“.

 

Natrag na arhivu novosti i obavijesti
  • Pitanja osiguranika i odgovori
  • Korisni savjeti
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.