Poziv Zavoda na korištenje sustava „Etička linija“

Poziv Zavoda na  korištenje sustava „Etička linija“

19.07.2021. 10:52h

Poštovani,
Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K  je opredijeljen za politiku nulte stope tolerancije prema korupciji i svih nepravilnosti u radu Zavoda. U cilju postizanja najviših standarda etike i integriteta u postupanju svih sudionika u sustavu pružanja zdravstvene zaštite Zavod je uveo najsuvremenije sustave za prijavljivanje i otklanjanje neetičnih praksi i postupanja.
Sustav za prijavljivanje nepravilnosti „Etička linija“je potpuno zaštićeni anonimni komunikacijski kanal koji prijavitelju pruža potpunu anonimnost i dvosmjernu komunikaciju s predstavnikom Zavoda.
Uvodeći sustav „Etička linija“ za prijavljivanje svih nepravilnosti u radu Zavoda, bolnica, domova zdravlja, ljekarni i ortopedskih kuća, a u vezi pružanja usluga zdravstvene zaštite, osigurali smo osiguranicima, radnicima Zavoda, klijentima i dobavljačima mogućnost anonimne prijave etičke zabrinutosti, sumnje na nepravilnost  i dobivanje odgovora o rezultatima interne istrage i provedenog postupka po nalazima u maksimalnom roku od 45 dana.
U zadnja 3 mjeseca, Zavod je zaprimio povećan broj anonimnih prijava (prijave pisanim putem-pošta,sandučići za prijave) s naglaskom na etičku zabrinutost i sumnju na nepravilnosti u radu sudionika u sustavu zdravstva u HNŽ/K.
Ovako zaprimljene prijave Zavod evidentira i provodi postupak. Međutim, u ovakvim situacijama, Zavod nije u mogućnosti upoznati prijavitelja o provedenom postupku, rezultatima provjere i poduzetim mjerama. Isto tako tijekom provođenje istrage često je neophodno sudjelovanje prijavitelja kroz nadopunu prijave ili odgovora na upit predstavnika Zavoda što sve omogućuje sustav „Etička linija“ na potpuno anoniman način. Pristup i način korištenja „Etičke linije“ možete pronaći na ovom linku.
Ovim putem, Zavod poziva sve sudionike u sustavu pružanja i primanja zdravstvene zaštite,klijente i dobavljače Zavoda na aktivnije korištenje sustava „Etička linija“ i prijavljivanje svih pojavnosti koje upućuju na nepravilnost.
Bez aktivnog sudjelovanja i prijavljivanja nepravilnosti ili sumnje na nepravilnosti, nije moguće  postići još veći stupanj kvalitete rada niti dostići najviše standarde etike i integriteta u sustavu zdravstva u HNŽ/K.
S poštovanjem,

Direktor ZZO HNŽ/K

Rade Bošnjak, MA
 

Priloženi dokumenti

Natrag na arhivu novosti i obavijesti
  • Pitanja osiguranika i odgovori
  • Korisni savjeti
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.