Novosti, priopćenja & obavijesti

Uspješan recertifikacijski audit u Zavodu
Novosti

Uspješan recertifikacijski audit u Zavodu

  • Objavljeno: 28.10.2016. 10:19h

Tri godine nakon stjecanja certifikata kojim se potvrđuje primjena sustava upravljanja kvalitetom u Zavodu zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije/ kantona, 26. i 27. listopada 2016. godine održan je recertifikacijski i certifikacijski audit.

Recertifikacijski audit u Zavodu proveden je prema planu eksternog audita, a s ciljem provjere ispunjenosti zahtjeva norme ISO 9001:2015 i provedenih poboljšanja u odnosu na certifikacijski audit od prije tri godine.

Istovremeno, tim auditora certifikacijske kuće CroCert BiH proveo je i certifikacijski audit s ciljem uspostavljanja i funkcioniranja sustava upravljanja i sigurnosti informacijama prema normi ISO 27001:2013 u cjelokupnom poslovanju Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K.

Također, tijekom dvodnevnog audita, tim eksternih auditora imao je zadaću provjeriti uspostavljeni integrirani sustav upravljanja (ISU), primjenu procesa unutar ureda, sektora i službi te dati ocjenu primjene i usklađenosti sa zahtjevima navedenih normi kako bi integrirani sustav upravljanja bio potvrđen i certificiran od strane IQ Neta i CroCerta.

Voditeljica auditorskog tima Zineta Ćemerlić s timom auditora sačiniti će izvješće o provedenom auditu i dostaviti Zavodu u predviđenom roku. Tijekom završnog razgovora istaknula je kako je Zavod jedna od rijetkih ustanova koja uspješno provodi zacrtanu politiku ISU-a s ciljem poboljšanja kvalitete pružanja usluga osiguranicima, te stalnog poboljšavanja poslovnih procesa u skladu sa međunarodnim standardima.

Član auditorskog tima, Dino Lokmić, osvrnuo se na zahtjeve norme ISO 27001:2013 kazavši kako Zavod spada u red rijetkih ustanova koje su toliku pozornost posvetile zaštiti informacija kojim raspolaže. Također, samo riječi hvale imao je za način identificiranja i upravljanja rizicima u Zavodu zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K. 

“Zavod je visoko postavio ljestvicu kada je u pitanju zadovoljenje potreba osiguranih osoba ali i prema očekivanju zainteresiranih strana kao što su Vlada i Skupština HNŽ/ K. Naša opredijeljenost je posvećenost, učinkovitost i efikasnost u radu kako bi kroz kvalitetu zadovoljili potrebe osiguranika. Hvala vam na potvrdi naše kvalitete zbog koje sam ponosan na sve radnike Zavoda kao i doprinos kojeg daju za ostvarivanje postavljenih ciljeva. Posebno sam vam zahvalan na preporukama za poboljšanje jer su nam one vodilja i pomoć u daljnjem napredovanju”, kazao je Rade Bošnjak, direktor Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K. 

Pratite nas i na društvenim mrežama

Pretplatite se na naše obavijesti

Prijavite se na naše obavijesti putem newslettera i budite na vrijeme informirani o svim novostima zdravstvenog osiguranja.

Obvezno zdravstveno osiguranje
Osigurava korištenje prava iz zdravstvenog osiguranja u slučaju bolesti i povreda.
Zdravstveno osiguranje članova obitelji
Pravo na zdravstveno osiguranje članova Vaše obitelji.
Zdravstveno osiguranje umirovljenika
Zravstvenog osiguranja umirovljenika i osoba koje su podnijele zahtjev za ostvarivanje prava na mirovinu.
Dragovoljno osiguranje
Ukoliko niste zdravstveno osigurani a imate sredstva za izdržavanje, možete se dragovoljno osigurati.
Obiteljska medicina
Saznajte sve o obiteljskoj medicini te o odabiru i promjeni svog obiteljskog liječnika.
Pravo osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
Saznajte više o pravima osiguranih osoba na liječenje izvan HNŽ/K
O Zavodu
Upoznajte se sa uslugama, djelatnostima i ulogom Zavoda Zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Etička linija
Sustav „Etička linija“ je zaštićeni komunikacijski kanal za prijavu nepravilnosti.

Video spotovi

Saznajte više o zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda putem naših promotivnih video spotova.